3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Versnellingsbak vervangen.
Matthijs164
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 04-05-2011

- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Gepost: 15 januari 2015 07:42 AM
  [ # 31 ]

Huub in ‘t Zandt, Grubbevorst.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25379
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 15 januari 2015 10:05 AM
  [ # 32 ]

chyparse. maar dat weet ik niet zeker. is een apart rubber idd.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Egbert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2955
Geregistreerd: 29-04-2006

Gepost: 15 januari 2015 08:22 PM
  [ # 33 ]

Waarom wil je dat rubber vervangen? Preventief rubbers vervangen is vaak een slecht idee, tenzij je NOS kan krijgen.
Bij rubbers is het over het algemeen van goed naar minder goed:
NOS ( oude voorraad origineel) > een goede gebruikte > imitatie nieuw

Tandwiel 4 bak en 5 bak zijn niet uitwisselbaar, bij 5 bak staan de tanden de andere kant op en dan heb je ook nog 2 typen ( lange bak en korte bak).
Maar inderdaad het tandwiel met kunststof houder blijft als je geluk hebt in de bak zitten en zit als je geluk hebt nog in een gebruikte bak.

Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma

Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016

Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper

Profiel  
 
maxcitro
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 708
Geregistreerd: 13-01-2007

Gepost: 16 januari 2015 11:06 AM
  [ # 34 ]

Volgens mij is het stuk, er zitten een paar slangeklemmen omheen met een stuk tuinslang lijkt het wel.
Moet het nog even bekijken.
Maar je hebt denk ik gelijk.
Beter een gebruikt rubber monteren hier dan een namaak nieuwe.
Als het faalt loopt alle lhm weg, dat wil je niet.
Moet even zien een gebruikte te scoren dan.

Profiel  
 
Egbert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2955
Geregistreerd: 29-04-2006

Gepost: 16 januari 2015 11:53 AM
  [ # 35 ]

Het is de aansluiting van de lekleidingen, daar gaat niet heel veel doorheen.
Het pijpje van het vat waar dit aan vast zit, steekt in het vat tot boven het LHM nivo, dus bij lekkage loopt niet alle LHM uit je vaatje.

Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma

Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016

Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper

Profiel  
 
maxcitro
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 708
Geregistreerd: 13-01-2007

Gepost: 16 januari 2015 12:56 PM
  [ # 36 ]

ok egbert goed om te weten !  dank

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook