Stoelverwarming van een DS3
Stunnenberg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-2015

Gepost: 12 maart 2015 08:08 AM

Sinds 27 februari2015 rijd ik een C3 BlueHDi Business in de kleur Gris Shark een erg fijne auto met een motor met veel souplesse.

De auto zou na aflevering naar een auto aanpassingsbedrijf gaan voor een stoelverhoging (passagierszijde) en stoelverwarming. Echter we kwamen op het idee om het lederen interieur van een DS3 erin te zetten. Een DS3 heeft al standaard stoelverhoging en stoelverwarming.

Er ligt geen bekabeling voor de stoelverwarming dus die gaat het auto aanpassingsbedrijf leggen. We hebben gevonden waar de permanente stroom vandaan moet komen en welke connector en pin we moeten hebben op de BSI.

Nu heb ik gelezen dat bij sommige DS5 modellen de stoelverwarming afhankelijk is van de buitentemperatuur. Weet iemand hoe dat werkt, staat op draad naar de BSI spanning en hoeveel is dat dan ? of is het een digitale sturing ?

Ik weet dat de dealer de stoelverwarming software matig moet inschakelen. Maar als het weersafhankelijk is heb ik liever een andere oplossing als dat mogelijk is.

Afbeelding Bijlagen
89408943.jpgHeated seats wiring_1.jpgHeated seats wiring_2.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Stunnenberg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 11-03-2015

Gepost: 12 maart 2015 03:47 PM
  [ # 1 ]

Om mijn vraag te verduidelijken. Komt er op de draad die van de BSI staat bv 12V te staan als het contact aanstaat of is het een ander signaal ?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook