2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Voorjaarsrit Citroën CX Club Nederland- Zondag 12 april 2015
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 11 april 2015 11:37 PM
  [ # 16 ]

Zo vandaag de smurrie van de Ware Witte route van 29 maart eraf gespoeld. Morgen op zondag mag ze weer met een schoon kleed aan naar Erm Wink  Laughing

Wel vroeg op dat is weer minder shut eye

Profiel  
 
Henk Bats
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 20-12-2005

- CX 25 RI
- AX 11 E S6
- C5 Tourer III X7
Gepost: 12 april 2015 12:04 AM
  [ # 17 ]

Welterusten en tot morgen in Erm, we hebben er zin in.

Groetjes, Henk

Al ruim 30 jaar dezelfde AX 1.1E S6 als 2e auto in gebruik en als hobby een AX 1.4GT S6, sinds 2012 voor erbij een CX 25 RI en als dagelijkse auto een C5 Tourer.

Profiel  
 
Sable Doré
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1278
Geregistreerd: 31-07-2008

- C1 serie II
Gepost: 12 april 2015 12:25 PM
  [ # 18 ]

Veel plezier allemaal. Ga er, toch wel met spijt, niet bij zijn.
Vrijdag door de Eifel getuft en Gisteren door de Belgische Kempen. Ook lekker.
De najaarsrit zal ongetwijfeld weer wat korter bij huis zijn. Staat al in de agenda.

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 13 april 2015 09:42 PM
  [ # 19 ]

Het was wel een mooie rit, Drenthe is erg mooi (maar dat wist ik al langer, ik ben import-westerling).
Voor velen toch een aardige tour om er te komen. Foto’s maken is mijn volledig niet gelukt, toch eens kijken of ik een GoPro op m’n auto kan plakken de volgende keer. De rondleiding door het bos maar niet gedaan, want we moesten nog terug naar Den Haag.

Oh, en het weer was perfect voor deze rit! Lekker zonnetje, en in zo’n oud barrel zonder airco als de mijne was het dan nog net niet onaangenaam warm aan het worden Smile
Leuk gebabbeld met een paar mensen, je merkt dan wel dat je er niet aan toe komt om iedereen te spreken. Volgende keer ben ik er weer bij.
M’n vriendin vond de rit erg leuk, maar is niet zo auto-minded als ik. Ze moet er dan ook nog effe over denken of ze mee gaat met de alpen tour..

Spijtig dat de Technische Dag verplaatst is naar 6-6, ik kan die dag niet.
Had graag van het lassen aan een CX een demo gehad.
Ennieweej: bedankt voor de organisatie!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 14 april 2015 10:36 AM
  [ # 20 ]

Ik ben er ook geweest, echter toen ik mijn fototoestel uit de auto pakte was ohh de batterij leeg? Is me nog nooit overkomen…..... Wel heb ik een digitale track gemaakt en een roadbook gemaakt op basis van bolletje - pijltje. De route was maar 72km (afgerond naar boven) maar door het heerlijke weer daardoor ruimschoots de tijd om te stoppen en relaxed te eten op de Poolshoogte (door de drukte was het wel lang wachten). Ik kwam te laat voor de prijsuitreiking, waardoor ik de 1e plek weer mis liep cheese 

Maar ok, heb het prima naar mijn zin gehad in een super omgeving.

Voor degene die in de buurt wonen en nog een keer de route willen rijden kan ik de route toesturen Wink

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook