woofer aansluiten op citroen c3 uit 2009
Sebastien88
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 19-06-2015

Gepost: 19 juni 2015 01:46 PM

Beste leden,

Ik heb namelijk een probleem. Ik heb een citroen c3 uit 2009 met achteruitsensoren en radiobedieningen aan het stuur.
Nu wou ik een geluidsinstallatie instaleren in mijn auto ( woofer met 2 co-axiale luidsprekers), maar de originele radio van citroen heeft geen wooferaansluiting. Dus heb ik mij een andere radio gekocht die wel gemaakt is voor een wooferaansluiting (van pioneer). Nu als ik deze aansluit werk de radio perfect, maar gaan mijn achteruitsensoren niet meer en mijn bedieingen aan het stuur ook niet meer. Dus mijn vraag is of er een speciale adapter bestaat om u originele radio te behouden en toch nog een woofer te kunnen aan te sluiten. Dit is blijkbaar mogelijk, maar ik weet niet waar ik dit kan vinden of hoe deze adapter noemt. Dus het is mogelijk om de originele radio te behouden met alle functies en ook een woofer aan te sluiten. Kan iemand mij hiermee helpen waar ik zoiets kan vinden?

Dit moet bestaan want anders zouden alle citroen’s met originele radio en sensoren geen geluidinstallatie kunnen gebruiken en dit kan niet. ( andere merken hebben dit probleem niet)

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 19 juni 2015 01:50 PM
  [ # 1 ]

Zoek maar eens op tussenstekker Wink


De bedrading lijk din/iso, maar is het niet!

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook