Radio antenne, snelheidsmeter
willem269
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 08-12-2009

Gepost: 20 juli 2015 11:08 AM

Sinds afgelopen donderdag trotse eigenaar van onze ‘nieuwe’ Picasso C4. Rood met zwart dak, hele mooie leren bekleding, elektrisch verstelbare stoelen, Xenon meedraaiende koplampen, reservewiel! Vond het nooit wat, dat compressor/spuitbus gedoe. MyWay navigatie dus nog heel veel hoofdbrekens dus de TomTom blijft nog op de volgens mij ideale plek, het zijruitje links voor, bijna in je blikveld. Afijn, ik stop met ophemelen. Nog even, auto is van eind 2011, 33.000 kilometer, nog geen krasje of plekje waar dan ook. Ik ben in staat om de oude eigenaar te bellen om hem te bedanken dat hij zo goed op de auto heeft gepast Wink.
Maar toch. Ik weet niet of ze daar in het nieuwe model wat aan hebben gedaan, maar door de navigatie zit de snelheidsmeter links in het display, zo ongeveer achter mijn hand terwijl ik meer op de snelheid let dan op het aantal toeren, wat rechts wel goed te zien in
Dan de antenne. Bij de vorige C4 (2007) zat die op de spoiler, precies op het verhoogde stukje dat daarvoor kennelijk gemaakt is. Ik kon er van achteren precies bij, want de man van de wasstraat wil hem er af hebben. Antenne zit nu verder naar voren, voor mij met mijn 1,73 (en krimpend), niet simpel te bereiken. Wel door het achterportier te openen en op de dorpel te gaan staan. Weet iemand de reden van deze verplaatsing, niet dat er wat aan te doen is, maar ik snap graag dingen.
Nu nog een mooi afdekking kopen voor de brede dorpel van de bagageruimte. Daar springt de hond op als hij achterin gaat. Dan is hij volgens mij helemaal af. Of vergeet ik nog iets moois en nuttigs. Let wel op dat laatste. Het gaat me niet om blingbling!

Groet,

Willem

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 26 juli 2015 10:27 PM
  [ # 1 ]

Gefeliciteerd met de dame
Is het niet zo dat je achterruitje nu niet los open kan, daarom zit tie wat naar achter volgens mij, ik heb daar wel is op geled.
Ik kan het mis hebben, maar dat is de enigste optie die ik kan bedenken.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
willem269
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 08-12-2009

Gepost: 28 juli 2015 04:50 PM
  [ # 2 ]

René, ik meldde juist dat de antenne verder naar voren zit dan eerder. Vandaar dat ik er moeilijker bij kan.

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 28 juli 2015 06:52 PM
  [ # 3 ]

😐

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook