Softwareklachten Boardcomputer C4 Cactus
meesterkwartier
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 16-03-2015

Gepost: 16 maart 2015 11:53 AM

Hallo allemaal,

Ik heb een aantal frustraties over de board computer van mijn C4 Cactus.

Als ik muziek luister vanaf een USB stick, en ik sluit mijn iPhone aan om op te laden, dan gaat de board computer op mijn iPhone ‘kijken’ of er muziek op staat, wat niet het geval is. In plaats van terug te gaan naar mijn USB stick, gaat de radio aan.

Als ik een iPod aansluit op de USB poort in het dashboard, dan moet ik bij het afspelen de Shuffle AAN zetten. De board computer onthoudt deze stand niet. Als ik de auto uitzet, dan moet ik de volgende keer weer de SHUFFLE aan zetten… en begint de iPod weer van voren af aan te spelen. Overigens met mijn USB stick onthoudt de board computer de stand wel.

Is iemand wellicht meer bekend met het beschikbaar komen/maken van nieuwe software versies?

Mijn garage heeft een nieuwe versie van de software makers ontvangen, maar de het proces is erg omslachtig: men stuurde een USB stick op, de 1e keer werkte hij niet, twee weken later is er een nieuwe opgestuurd, moet je vervolgens weer langs…. en dan maar hopen dat het allemaal werkt…

Ben benieuwd naar jullie ideeën….

Profiel  
 
Trompstraat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-2015

- BX BREAK
- GS/GSA basis
- Berlingo Berlingo 2.0HDI
- C5 HDi 2.0 Break Exclusive
- (Grand) C4 Picasso THP165 S&S Excl. volautomaat
Gepost: 16 september 2015 05:10 PM
  [ # 1 ]

En heeft de nieuwe software de problemen opgelost?

Bij mij loopt de ipod regelmatig vast (een geleend exemplaar ook trouwens). Ook een nieuw kabeltje heeft niets verbeterd…

Profiel  
 
Westerman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 64
Geregistreerd: 03-04-2015

Gepost: 16 september 2015 08:18 PM
  [ # 2 ]

Ik luister regelmatig via mijn iphone 6 via bluetooth (traag met bladeren en niet goed mogelijk om nummers te kiezen) en via kabel (wat het beste werkt).

Het beste werkt het via de kabel, daarna het eerste nummer starten met de hand vanaf de iphone zelf.. daarna valt er prima meer te werken. Wel het slechtste systeem wat ik in handen heb gehad (Toyota, VW, Renault, Opel allemaal stuk beter)

Wel vind ik het dom dat je voor het volgende nummer omhoog moet scrollen.. en voor het volgende nummer in de lijst op de display naar beneden. Vergis mij hierdoor nog weleens erin.

Wat ik niet helemaal begrijp aan jouw verhaal.. waarom importeer je de nummers niet in de jukebox/hardeschijf van het systeem zelf ipv via de usb-stick?

Profiel  
 
Kleintje
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 13-07-2014

Gepost: 22 september 2015 11:06 PM
  [ # 3 ]

Ik heb iets vreemds;

Bij aankoop Cactus stond iPhone (via USB) op shuffle. Nu begint hij steeds met nummer 1 op mijn iPhone. Heb regelmatig instelling op het scherm gewijzigd (en op bevestigen gedrukt) maar hij onthoud het gewoon niet meer.

Iemand?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook