sleutelproblemen bestuurderskant
rvl74
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 15-10-2014

Gepost: 15 oktober 2014 06:37 PM

Ik heb een saxo uit 97 en heb sinds kort problemen met mijn portier aan bestuurders kant. Ik krijg mijn deur niet meer open met de sleutel. Ik kan alleen aan de bijrijders kant naar binnen, maar als ik daar met de sleutel draai dan gaat alles meteen weer op slot. Als ik snel genoeg ben en het slot bedien en tegelijk de deur open dan gaat de centrale vergrendeling een keer of vijf open en dicht.  Nu kan ik in de auto kruipen maar zelfs van binnen krijg in de bestuurdersdeur niet open omdat deze op slot blijft.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen tegen dit probleem?

Profiel  
 
Dick_Citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 14-09-2015

Gepost: 21 september 2015 01:05 PM
  [ # 1 ]
rvl74 schreef:

Ik heb een saxo uit 97 en heb sinds kort problemen met mijn portier aan bestuurders kant. Ik krijg mijn deur niet meer open met de sleutel. Ik kan alleen aan de bijrijders kant naar binnen, maar als ik daar met de sleutel draai dan gaat alles meteen weer op slot. Als ik snel genoeg ben en het slot bedien en tegelijk de deur open dan gaat de centrale vergrendeling een keer of vijf open en dicht.  Nu kan ik in de auto kruipen maar zelfs van binnen krijg in de bestuurdersdeur niet open omdat deze op slot blijft.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen tegen dit probleem?

Is je probleem inmiddels opgelost en zo ja hoe? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Saxo VTS 1.4 uit 2000

Profiel  
 
Dick_Citroen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 14-09-2015

Gepost: 28 september 2015 11:35 AM
  [ # 2 ]
Dick_Citroen schreef:

Is je probleem inmiddels opgelost en zo ja hoe? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Ik heb het probleem inmiddels verholpen met een flinke dot WD-40. Even een paar dagen laten intrekken en het slot draait weer probleemloos met alle sleutels.

Saxo VTS 1.4 uit 2000

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook