Richtingaanwijzer
Tomas444
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 20-10-2015

Gepost: 22 oktober 2015 05:37 PM

Hallo allen

Ik ben een Belgische student en heb momenteel stage in Frankrijk, en vertrouw buitenlandse garagisten niet volledig, daarmee dat ik deze vraag hier post:

Ik heb een Xsara coupe van 2000 1.4 met bijhorende richtingaanwijzer (foto). Paar weken geleden begon mijn auto spontaan naar links te pinken, en de laatste tijd permanent. Als ik mijn richtingaanwijzer een klein beetje naar boven til, stopt hij met naar links te pinken.

In overeenstemming met vorige posts die ik hier heb opgezocht ligt bij mij het probleem waarschijnlijk aan een vermoeid veertje of vuil contact. Deze twee mogelijke problemen wil ik eerst zelf proberen op te lossen vooraleer ik naar een garagist ga.

Ik heb mijn de aanwijzer er al uit gekregen, maar ik vind nergens/weet niet goed hoe ik vanaf hier verder moet; ik krijg hem ook niet open en durf hem ook niet te forceren. Iemand die me hierbij kan helpen?

Alvast bedankt!

http://postimg.org/image/658of0aqh

Profiel  
 
Michelangelo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 674
Geregistreerd: 11-09-2006

- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Gepost: 23 oktober 2015 02:16 AM
  [ # 1 ]

persoonlijk zou ik op een sloop deze stengel uit een andere auto halen. Dan voorkom je veel gedoe mijns inziens!

Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,

Profiel  
 
Stragulus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 09-07-2010

Gepost: 24 oktober 2015 09:40 PM
  [ # 2 ]

Ik was een van die personen die dit probleem hier gepost heeft en opgelost heb.