3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Eindelijk een ... 1979 CX Athéna
CXreflex1980
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 347
Geregistreerd: 15-02-2013

- C5 2.0 16 V Ligne Business
- CX 20 TRE
- CX Athena
Gepost: 15 oktober 2015 06:21 PM
  [ # 31 ]

aha, dat kan wel eens de gouden tip zijn! Nooit aan gedacht. Ik dacht met een mes aan de slag te moeten gaan maar dat durfde ik niet. Mogelijk lukt het met een visdraadje wel inderdaad, is sterk genoeg denk ik en geeft geen krassen Smile Sorry trouwens voor de topic eigenaar, wil niet je topic overnemen…. zipper

Profiel  
 
Schoot
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 94
Geregistreerd: 09-06-2009

- CX Athena
- XM 2.0 16V Berline
Gepost: 29 oktober 2015 09:44 AM
  [ # 32 ]

Herfstvakantie dagje uit met mijn zoontje van 7, mannen onder elkaar. Op naar een mooi kasteeltje op de Veluwe, zwevend in stijl.  De speurtocht door het kasteel (alleen in de vakantie) en de mooie herfstkleuren zijn absolute aanraders. En natuurlijk de pannenkoeken op de terugweg.

Het Citroën virus begint ook bij de kleine man aan te slaan. Behalve de gebruikelijke operationele zaken (heb je daar nou dríe pedalen, wat doen die allemaal? Pap, niet vergeten het licht uit te doen) krijgt hij ook gevoel voor stijl: “deze auto lijkt wel op die van jou” (hij bedoelde mijn dagelijkse auto, een XM). Een verrassende observatie, want mijn XM is donker blauw en toch wat hoekiger, maar toen we bij een stoplicht achter een C4 stonden las hij ” Citroen” op haar derrière, “ah Citroën” (dat heeft ie ook al onder de knie) maar hij vond dat toch van een andere orde dan de CX en XM. LOL.

Nog een fotootje omdat het (ze) zo mooi is:

He had a great devotion to the Goddess Athena, who he believed guided him at key moments in his life (Proclus, 412 AD)

Profiel  
 
CXreflex1980
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 347
Geregistreerd: 15-02-2013

- C5 2.0 16 V Ligne Business
- CX 20 TRE
- CX Athena
Gepost: 29 oktober 2015 04:47 PM
  [ # 33 ]

Mooie herfstplaatjes hoor! En leuk dat het virus ook al op je zoon overgaat.
Pas op want het krijgt iedereen te pakken die ermee in aanraking komt. Mijn broer is na diverse gezamenlijke ritten in de CX ook al steeds meer onder de indruk van ons merk gimme

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook