Diverse foutmeldingen op dashboard na installeren Parrot CK3100
Bjorn to be Wild
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 28-10-2015

Gepost: 29 oktober 2015 07:49 PM

Goedendag forumleden,

Ik heb vanmiddag een Parrot CK 3100 geïnstalleerd in mijn Xsara Picasso uit 1999. Toen ik het contact inschakelde ging de Parrot netjes aan en kon ik deze synchroniseren met mijn telefoon.
Toen ik ging bellen met de Parrot kreeg ik de melding op het display dat de oliedruk te laag was. Nadat ik de telefoonverbinding had verbroken viel het waarschuwingssignaal af.
Indien ik met de auto ga rijden en ik ga bellen met de Parrot gaat het lampje van de motorstoring branden, doen mijn knipperverlichting het niet meer en mijn digitale kilometerteller geeft “—” weer. Zodra de telefoonverbinding wordt verbroken is alles weer normaal.

Komt niet iemand bekend voor?

Bij voorbaat dank!

Bjorn

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 30 oktober 2015 03:29 PM
  [ # 1 ]

Komt mij niet bekent voor, maar ik weet wel dat als je hem verkeerd aansluit de bsi in de war raakt.
De min van de carkit kan je het beste bij de sigaretten aansteker aansluiten om storingen te voorkomen, ook weet ik mij te herinneren dat ik de rode en de oranje draad van de carkit om moest draaien ivm constante en schakel plus, ik had zo helemaal geen problemen en werkte top.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
tim1993
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013

- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Gepost: 30 oktober 2015 03:33 PM
  [ # 2 ]

Enige wat ik kan bedenken is dat je een compleet verkeerde plus hebt gepakt. Het lijkt alsof je de signaaldraad of voeding van je BSI (aangenomen dat je een BSI hebt) naar dashboard hebt gepakt. Denk dat je het beste de plus en min van de sigarettenaansteker kan gebruiken. Een Parrot gebruikt niet zo gek veel en een aansteker kan altijd wel wat stroom leveren.
Succes!

BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook