Citroën ID21F
charlesdegaulle21
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 581
Geregistreerd: 29-03-2006

- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Gepost: 17 november 2015 10:24 PM

De zoektocht naar een originele tweede neus Break leverde ruim vier jaar geleden de aankoop van een 69’er ID20F op. Geen tweede neus, maar een dermate nette wagen dat we de kans om deze auto te kopen niet voorbij konden laten gaan.
Echter, de tweede neus bleef trekken en een maand geleden hebben we de 69’er kunnen verkopen. De vraagprijzen voor een nette originele tweede neus (35.000 euro is niet raar) vonden we iets te gortig en zodoende zochten we een goede auto met werk zodat we er zelf mee bezig kunnen en er niet in 1x een hele smak geld voor neer moeten tellen.
Een nieuwe zoektocht werd gestart en al snel werd een ID21F van modeljaar 1967 gevonden (dankzij Citroclassique). Nu, ongeveer 6 weken na de verkoop van de 69’er, hebben we de ID21F gekocht en is de zoektocht geslaagd. Een nagenoeg originele, harde auto waar nog weinig aan gewerkt is.

Afbeelding Bijlagen
Paint 7.jpgPaint 2.jpgpaint.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën

Profiel  
 
charlesdegaulle21
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 581
Geregistreerd: 29-03-2006

- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Gepost: 17 november 2015 10:32 PM
  [ # 1 ]

Twee fotootjes van de ID20F. Fijne reisgezel die ons een paar mooie tripjes heeft bezorgd (2x Kroatië, 1x Italië en 2x Spanje en het 60 jarige DS-jubileum in Parijs).

Afbeelding Bijlagen
Gele break paint 1.jpgGele Break paint.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën

Profiel  
 
charlesdegaulle21
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 581
Geregistreerd: 29-03-2006

- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Gepost: 19 november 2015 06:09 PM
  [ # 2 ]

Is dit de originele ,als accessoire geleverde, luchthoorn?

(Avertisseurs à compresseur: 100fr )

Afbeelding Bijlagen
Luchthoorn paint 2.jpgLuchthoorn paint.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook