Bluetooth bron list functie?
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 06 december 2015 03:57 PM

Hi cactus rijders,

Ik heb sinds vorige week woensdag een cactusje.
Heb er die middag en avond beetje in getoerd, wat dingetjes uitgeprobeerd (achteruitrijd camera was okay in het donker! Stoelverwarming lekker warm, ook in de rug. Navigatie vond mijn adres in 1 keer, al lukt me dat zelf ook meestal Wink ).

Helaas is het daarbij gebleven doordat ik de dag daarna opgenomen werd in het ziekenhuis (gepland, stukje ader die verwijd was in mijn knie vervangen door ander stukje ader van me. Ze kunnen toch veel tegenwoordig).

Sinds gisteren weer thuis (had niet verwacht zo snel) maar kan/mag nog geen autorijden, moet tijdje rustig aan doen.

Zit nu bij vlagen weemoedig naar het uitnodigende cactusje te kijken Wink en ondanks dat ik nog even niet kan rijden is de aanblik an sich toch ook al mooi.

De woensdag dat de auto (vergeleken bij mijn andere auto’s eerder spaceship Wink ) geleverd werd, werkte het bluetooth muziek streamen niet. Ik had net daarvoor mijn iPhone geupgrade en het bleek later dat de muziek app na de upgrade een soort keuze schermpje gaf of ik hun muziek service wilde gebruiken/uitproberen.

Vandaag maar eens in de auto gezeten en gekeken of dat de reden was dat de muziek niet streamde vanaf de telefoon. En jawel werkte prima nu. Wat ik niet voor elkaar kreeg was een songlist via het tablet in de auto boven water te toveren? Zowel niet als ik een album speelde als wanneer ik een afspeellijst speelde?? Ook een lijst van mijn albums kreeg ik niet voor elkaar.

Heeft iemand van jullie dat voor elkaar gekregen? Ik gebruik dus een iPhone met iOS 9.

Han
(Hunkerend om stukje te rijden Wink )

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 06 december 2015 06:31 PM
  [ # 1 ]

Ik heb nog wat muziek via USB op de jukebox gezet en zag dat daar de lists vlot werken.

Alleen krijg ik de hoofdmap structuur niet gekopieerd naar de jukebox??

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 09 december 2015 11:25 AM
  [ # 2 ]

Hmmmm ik heb het gebrek aan structuur die je naar de jukebox kunt copieren maar gecompenseerd door de artiestennaam vooraan in de naam van het album te zetten. Pakt pas vanaf het niveau waar hij muziekfiles vind lijkt het.
Anyway, wel werkbaar nu.

De lijsten met muziek via bluetooth krijg ik nog niet voor elkaar?
Misschien niet ondersteund?

Wel super: ik dacht eerst dat je de equalizer instellingen steeds opnieuw moest ingeven bij opnieuw starten van de auto.
Blijkt (gelukkig) niet zo te zijn, hij onthoud de instelling per bron (perrrrrrrfect)

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook