2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Slecht beeld achteruitrijcamera in het donker
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 05 december 2015 12:07 AM
  [ # 16 ]

een klacht is het wel, vandaar dat er voor de DS5 een verbeterde versie is gekomen..
deze past ook in de c4cactus en is daarom ook bij deze wagen vervangen door het betere exemplaar.
de dealer die hiermee begonnen is heeft mij dit bevestigd.. Wink

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 267
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 08 december 2015 02:09 PM
  [ # 17 ]

Mijn dealer geeft aan dat ze zelf ook gezien hebben dat er geen verschil in camera is tussen wat oudere en nieuwere modellen. Er is nu ook geen andere camera voor de C4P beschikbaar dus mailen naar Citroën Nederland kun je altijd doen volgens hem. Of dat wat oplevert is natuurlijk maar zeer de vraag ...

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 08 december 2015 02:54 PM
  [ # 18 ]

Als er in de onderdelencatalogus slechts een referentie voor de achteruitrijcamera staat en ze dus allemaal volgens dezelfde specificaties geproduceerd worden, kan de importeur ook geen camera volgens hogere specificaties toveren. Mailen heeft geen enkele zin.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
a.veldman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 04-05-2006

Gepost: 08 december 2015 08:22 PM
  [ # 19 ]

Denk toch als alle eigenaars van de citroen c4 picasso een mail moeten sturen die een probleem hebben met de achteruitrij camera,dan weten ze bij citroen in ieder geval dat er wat aan de hand is met de camera,als je niets meld gebeurt er ook niets. En dan met camera problemen van de c4 cactus is dus wel degelijk iets gebeurt,zie forum discussie c4 cactus,die is dus wel vervangen.

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 267
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 08 december 2015 08:25 PM
  [ # 20 ]

Maar helemaal niets zeggen gaat ook niet helpen ...
Hij kan wel voldoen aan bepaalde specificaties maar hij werkt gewoon niet goed in de praktijk.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 08 december 2015 08:31 PM
  [ # 21 ]
a.veldman schreef:

Denk toch als alle eigenaars van de citroen c4 picasso een mail moeten sturen die een probleem hebben met de achteruitrij camera.

Daar is ons forum niet voor bedoeld!  Dus graag deze “oproepen” achterwege laten!

 

Profiel  
 
a.veldman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 04-05-2006

Gepost: 08 december 2015 08:45 PM
  [ # 22 ]

Van die oproep begrijp ik ,maar met de laatste reactie van Herben ben ik het volkomen mee eens en ik hoop toch dat iedereen de discussie van de c4 Cactus gaat lezen ,dan kan een ieder zijn of haar conclusie eruit trekken .

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 08 december 2015 08:52 PM
  [ # 23 ]

Ik sluit me bij deze tekst aan;

RensKorevaar schreef:

Als er in de onderdelencatalogus slechts een referentie voor de achteruitrijcamera staat en ze dus allemaal volgens dezelfde specificaties geproduceerd worden, kan de importeur ook geen camera volgens hogere specificaties toveren. Mailen heeft geen enkele zin.

Intussen hebben we dus twee topics over dezelfde camera.

 

Profiel  
 
PAR
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 21-10-2014

- GS/GSA GSA X3
- BX 16TRS
- (Grand) C4 Picasso C4 Piasso Intensive 155THP
- BX BX 16TRI
- Saxo 1.1
- C3 1.4
Gepost: 09 december 2015 04:59 PM
  [ # 24 ]

E-mail verstuurd aan klanten service van Citroën Nederland met cctje aan de dealer en nu dus in de wachtkamer zullen we maar zeggen. Camera is in het donker nutteloos, helaas. Andere merken hebben dat beter onder controle

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 267
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 12 december 2015 11:21 PM
  [ # 25 ]

Contact gehad met de klantenservice. In 1e instantie via mail, waar ik absoluut niet tevreden over was. Daarna netjes terug gebeld. Uiteraard is er geen andere camera beschikbaar. Mochten er wel modificaties volgen dan word ik daar via mijn dealer van op de hoogte gebracht. Ze zeggen de klacht serieus te nemen (hebben ook contact gehad met mijn dealer). Kortom voorlopig in het donker achteruit rijden en hopen op verbetering.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook