TV op het scherm in de Cactus kan blijkbaar in Noorwegen
johanweeda
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 19
Geregistreerd: 18-02-2015

Gepost: 28 juli 2015 10:05 PM

Ik lees af en toe ook mee op het UK Cactus forum en daar is een topic (met foto’s) geplaatst door een Noor, die nu TV ontvangst heeft in zijn Cactus, met het beeld over het centrale scherm.
Voor de geïnteresseerden: http://www.cactusforums.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=412
Ziet er goed uit, jammer dat het (volgens mij?) bij ons in NL zo niet mogelijk is.

Gr
Johan

PS Misschien maar beter ook, ivm afleiding tijdens rijden.

C4 Cactus PureTech 110

Profiel  
 
Nitro+
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 562
Geregistreerd: 13-03-2011

- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Gepost: 29 juli 2015 10:21 PM
  [ # 1 ]

Heeft wel wat als je in de file staat denk ik zo. Maar is inderdaad niet mogelijk in Nederland aangezien er hier geen mediasignaal (DMB) wordt uitgezonden.

Profiel  
 
etn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21
Geregistreerd: 09-03-2010

- C5 C5 Aircross Hybrid 225 Feel
Gepost: 05 augustus 2015 09:46 PM
  [ # 2 ]

Ik heb recent in Duitsland ook zoiets op mijn systeem gezien. Een DAB Station dat webcam-beelden liet zien, welke regelmatig werden ge-update. Ook overige afbeeldingen (reclame, cd hoesjes) kwamen langs.

Profiel  
 
Westerman
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 64
Geregistreerd: 03-04-2015

Gepost: 06 augustus 2015 09:13 AM
  [ # 3 ]

Het wordt dus tijd voor een kleine DAB/DMB zender in de auto die je aansluit op een video-afspeel-device Smile

Profiel  
 
Buster
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 12-03-2015

Gepost: 14 december 2015 10:40 AM
  [ # 4 ]

Inmiddels ook in Nederland TV te volgen op het display.

Dab Zenders updaten, kies voor SBS en klik op het schermpje (met plaatje) links boven waar normaal de albumhoes/plaatje van artiest staat die je afspeelt.

Het kleine 4 kantje wordt dan beeldvullend en kan je TV kijken, zelfs onder het rijden. ohh

Overigens moet je het begrip “TV kijken” wel met een korreltje zout nemen. Je komt misschien aan 1 frame per seconde, het is dus meer een soort dia voorstelling van plaatjes. Overigens is het geluid - in tegenstelling tot het beeld wel vloeiend.

Veel plezier ermee. Laughing

Citroën Cactus, blanc perle nacré met chocolate airbumbs, HDI 100 business edition met panorama dak, chromen spiegelkappen, diffusor voor en achter, dab etc.

Profiel  
 
easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 14 december 2015 06:20 PM
  [ # 5 ]

Ik zou graag de status van mijn Google Maps navigatie op het display zien die op mijn Android draait. Heeft iemand dat al voor elkaar?

Is er b.v. een HDMI ingang aanwezig zodat we het beeld naar de auto kunnen sturen?

Profiel  
 
GSPallas
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010

- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Gepost: 14 december 2015 10:29 PM
  [ # 6 ]
Buster schreef:

Inmiddels ook in Nederland TV te volgen op het display.

Dab Zenders updaten, kies voor SBS en klik op het schermpje (met plaatje) links boven waar normaal de albumhoes/plaatje van artiest staat die je afspeelt.

Het kleine 4 kantje wordt dan beeldvullend en kan je TV kijken, zelfs onder het rijden. ohh

Overigens moet je het begrip “TV kijken” wel met een korreltje zout nemen. Je komt misschien aan 1 frame per seconde, het is dus meer een soort dia voorstelling van plaatjes. Overigens is het geluid - in tegenstelling tot het beeld wel vloeiend.

Veel plezier ermee. Laughing


very good gaat in mijn DS5 ook, dank je, heb ik weer iets waar mijn schoonvader (82) zijn verstand op verliest Mr. Green

Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook