Capaciteit stoelverwarming en vastlopen tablet in nieuwe C4 Cactus
Francophile
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 05-10-2015

Gepost: 29 november 2015 04:11 PM

Gisteren heb ik mijn nieuwe C4 Cactus 110 PK Shine in ontvangst mogen nemen. Meteen ruim 500 km op de klok gezet en de auto bevalt tot op heden heel goed!

Twee vraagjes:

1. De stoelverwarming; klopt het dat deze niet echt heel warm wordt? Bij stoelen in mijn vaders auto (Peugeot 508) voel je echt zo’n warme lap tegen je rug aan. Ik vind het in de Cactus nauwelijks werken… is dit herkenbaar?

2. Ik heb twee keer gehad dat de ‘tablet’ volledig vastloopt. De eerste keer bleef ie nog wel een beetje functioneren maar was het geluid weg en kon ik niet meer in het menu van de radio komen. Ik moest echt de auto uitzetten, even wachten, pas daarna werkte het systeem weer. De tweede keer liep de navigatie vast waarna het systeem zichzelf volledig ging herstarten.

Beide keren was je wel bezig met door menu’s te scrollen e.d.. Komt dit bij anderen ook soms voor?

Bedankt!

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 29 november 2015 04:36 PM
  [ # 1 ]

Ik kan er nog niet over oordelen, moet mijn cactus nog krijgen (woensdag hoop ik).

Wel vervelend, vastlopend tablet. Moet toch niet kunnen lijkt me.

De stoelverwarming had dacht ik meer standen? Heb je al verschillende geprobeerd?

Grtjs Han

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
Francophile
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 05-10-2015

Gepost: 29 november 2015 04:38 PM
  [ # 2 ]

Hallo Han, het is in ieder geval een super auto hoor Smile!

Ja op stand 3 geprobeerd…

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 29 november 2015 04:46 PM
  [ # 3 ]

Gelukkig dat het een fijne auto is, ga er heel wat tijd in doorbrengen als het goed is.

Ja, was ook een beetje een schot voor open doel he, die drie standen…..
Maar ehhhhhhh het is wel een citroen he, weten we zeker dat stand 3 de hoogste stand is? Wink

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
P4Tricky
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 107
Geregistreerd: 19-03-2015

Gepost: 30 november 2015 03:15 PM
  [ # 4 ]

Warme lap tegen je rug krijg je niet in de Cactus. Daar is de stoelverwarming beperkt tot je zitvlak.
Heel heet wordt hij niet, maar op stand 3 (warmste stand), krijgt mijn bips het toch snel warm genoeg om hem uit of naar stand 1 te zetten. Ik begrijpt dat dit wel subjectief is ja… Smile

- Life goes too fast to drive slow -

Profiel  
 
easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 30 november 2015 04:52 PM
  [ # 5 ]

Ik heb vrijdag mijn Cactus opgehaald. Die van mij heeft ook stoelverwarming, maar geen lederen bekleding. De stoelverwarming is warmer als in mijn DS3 (die heeft wel lederen bekleding).
Stand 3 is inderdaad de warmste Wink

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 30 november 2015 05:05 PM
  [ # 6 ]

Gut….
Dat meen je niet? Geen verwarming in je rug?

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 01 december 2015 08:33 PM
  [ # 7 ]
easternnl schreef:

Ik heb vrijdag mijn Cactus opgehaald. Die van mij heeft ook stoelverwarming, maar geen lederen bekleding. De stoelverwarming is warmer als in mijn DS3 (die heeft wel lederen bekleding).
Stand 3 is inderdaad de warmste Wink

Gefeliciteerd met de nieuwe!
Hahahahaha ik had ook anno 2015 niet echt anders verwacht dan dat 3 het warmst is hoor Smile

Maar ehhh…. Ook niet warm in de rug?

(Morgen is de aflevering bevestigd van mijn stekeltje, dus kan ik het dan zelf ondervinden, maar toch…. Beter voorbereid dan verrast)

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
P4Tricky
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 107
Geregistreerd: 19-03-2015

Gepost: 02 december 2015 09:03 AM
  [ # 8 ]

Gold, veel plezier vandaag met het halen van je nieuwe Cactus!
Ga maar uit van alleen warme billen, dan kan het alleen maar meevallen!  haha

- Life goes too fast to drive slow -

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 02 december 2015 03:36 PM
  [ # 9 ]

Jaaaaahhh…. Dank je!
Nog een uurtje.

Ben benieuwd hoor

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 02 december 2015 04:27 PM
  [ # 10 ]
P4Tricky schreef:
Francophile schreef:

Gisteren heb ik mijn nieuwe C4 Cactus 110 PK Shine in ontvangst mogen nemen. Meteen ruim 500 km op de klok gezet en de auto bevalt tot op heden heel goed!

Twee vraagjes:

1. De stoelverwarming; klopt het dat deze niet echt heel warm wordt? Bij stoelen in mijn vaders auto (Peugeot 508) voel je echt zo’n warme lap tegen je rug aan. Ik vind het in de Cactus nauwelijks werken… is dit herkenbaar?

Bedankt!

Warme lap tegen je rug krijg je niet in de Cactus. Daar is de stoelverwarming beperkt tot je zitvlak.
Heel heet wordt hij niet, maar op stand 3 (warmste stand), krijgt mijn bips het toch snel warm genoeg om hem uit of naar stand 1 te zetten. Ik begrijpt dat dit wel subjectief is ja… Smile

Op stand 3 wordt ie bij mij (leren interieur) goed (aangenaam) warm. Ik mis stand 4 niet, zeg maar.
Overigens wordt ook de onderrug verwarmd.

Uitvallende tablet heb ik ook een keer gehad. Schakelde vanzelf weer in, daarna nooit meer voorgekomen. Wel dat ie bij wegrijden, nadat de auto even uitgeweest was, een minuut nodig had om weer volledig functioneel te worden. Achteruitrijcamera, radiobediening, navigatie, niets deed het, alles zwart. Uiteindelijk kwam ook dit vanzelf goed en heeft het zich niet meer voorgedaan.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Gold
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 52
Geregistreerd: 28-11-2015

Gepost: 02 december 2015 09:02 PM
  [ # 11 ]

Opgehaald vanmiddag (einde middag) en er intussen al 3x een blokje mee omgegaan.
In het donker zelfs stukjes met het interieur licht aan gereden (cool interieur).

Net als de vorige spreker herken ik geen capaciteit issue met de stoelverwarming. Integendeel, best warm standje 3.
Inderdaad ook in de rug lekker warm.
Maar ook wel leer.

Zou er verschil zijn tussen stoelverwarming bij een stoffen en lederen interieur?

Aan een ding moet ik wel wennen (tov vorige auto en andere auto), de besturing op de snelweg wordt wel erg minder bekrachtigd dan in de stad.
Zal wel wennen hoor….

Lijkt me een fijne auto

Citroen C4 Cactus - Shark Gris
Volvo C70 - Magic Blue
Volvo 1800E - Champagne

Profiel  
 
P4Tricky
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 107
Geregistreerd: 19-03-2015

Gepost: 03 december 2015 11:14 AM
  [ # 12 ]

Ik heb ook leer en voor mijn gevoel is de stoelverwarming alleen het zitvlak. Daarbij moet ik wel vermelden, dat ik de stoelverwarming al uitzet, voordat hij volledig warm is… Ik ben niet zo van de verwarmde billen…  cry Jullie zullen dus wel gelijk hebben, dat het ook in de rug zit…

- Life goes too fast to drive slow -

Profiel  
 
FvD
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 20-12-2015

Gepost: 21 december 2015 12:38 AM
  [ # 13 ]

In mijn Shine met stof is stand 3 erg heet, ook in de rug. Mijn vroeuw noemt het al ‘De grilplaat.’

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook