2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Hoe vaak heb jij je dimlicht (laten) vervangen?
Willem1671
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 164
Geregistreerd: 10-07-2011

Gepost: 25 december 2015 12:54 PM
  [ # 16 ]

Nou, als ik al de posts lees, het is niets vergeleken met ons exemplaar hoor! Ik denk in de 103.000kms dat de auto nu achter de wielen heeft al zeker vier maal een lampje stuk. Maar goed, even langs de dealer en het wordt gratis vervangen, De voordelen van de MyCitroen-card! Hoe dan ook, ik merk een zeer korte maar felle oplichting van de dimlichten bij het starten als de auto wordt gestart. Dan brandt het lampje door, laatst startte mijn vrouw de wagen en ja hoor, rechts wéér stuk na zeer kort gebrand te hebben. We lever er maar mee. Wel gaan er bij de dealer altijd merklampen in, Philips. Maar dat wil niks zeggen begin ik te geloven.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 27 december 2015 12:48 PM
  [ # 17 ]

H7 lampjes staan er om bekend dat ze regelmatig stuk gaan, wordt verweten aan het kleine formaat icm de warmte niet kwijt kunnen. Bij mijn C5 Ph2 kon ik ze om de 6 maanden vervangen.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 27 december 2015 01:02 PM
  [ # 18 ]

Het heeft denk ik ook met de toepassing te maken, want in de koreaan heb ik in bijna vier jaar tijd en dik 170k kilometer maar één H7-lamp moeten vervangen (dimlicht), die stuk ging na een te ruw genomen richel (even tegen de bumperstops).

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook