2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Cactus omgeruild voor een tweedehands DS5
GSPallas
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010

- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Gepost: 24 december 2015 10:10 AM
  [ # 16 ]

Ik zal er ook eens op letten, het is mij i.i.g. niet opgevallen (en ik schijn nogal een pietlut te zijn)

Waar ik wel last van heb (na nu 1600km gereden te hebben) is dat mijn navigatiesysteem iets afwijkt; zo denkt deze dat, als ik bijvoorbeeld op de randweg van Eindhoven rijd, en ik rij op de hoofdrijbaan, dat ik op de parallelbaan rijd en krijg ik vervolgens verkeerd instructies en een verkeerde snelheid in beeld (80 vs. 120).
Ook op een andere weg heb ik dat al de hand gehad.

Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi

Profiel  
 
rdeknegt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 48
Geregistreerd: 13-12-2014

- DS 5 Hybrid 4 Sport Chic
- C5 Aircross Shine
Gepost: 24 december 2015 11:04 AM
  [ # 17 ]

Hallo, bij mij Staat de HUD ook een beetje scheef naar rechts, Maar na een tijdje valt dat niet Meer op.

C5 Aircross Shine 180 Pk en BMW Z4 Sdrive 28i 245 Pk.

Profiel  
 
Free_ltd
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 22-11-2012

- DS 5 DS5 BlueHDi 180 Automaat So Chic
Gepost: 24 december 2015 12:15 PM
  [ # 18 ]
GSPallas schreef:

Ik zal er ook eens op letten, het is mij i.i.g. niet opgevallen (en ik schijn nogal een pietlut te zijn)

Waar ik wel last van heb (na nu 1600km gereden te hebben) is dat mijn navigatiesysteem iets afwijkt; zo denkt deze dat, als ik bijvoorbeeld op de randweg van Eindhoven rijd, en ik rij op de hoofdrijbaan, dat ik op de parallelbaan rijd en krijg ik vervolgens verkeerd instructies en een verkeerde snelheid in beeld (80 vs. 120).
Ook op een andere weg heb ik dat al de hand gehad.

Qua navigatiesystemen kan er niets boven TomTom, en ook toen ik TomTom’s had in de wagen, kreeg ik die afwijkingen.  Satteliet zit er soms een paar meter naast en dan krijg je dat.

Ik ben tot nu toe tevreden over de navigatie, wat ik in de C5 in mindere mate was.  Collega van mij is helemaal niet te spreken over de navigatie in de C4 Grand Picasso. 

Let er zeker eens op of ie scheef staat?  Want als het bij jou ook is, dan lijkt het normaal te zijn Smile.

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 24 december 2015 01:26 PM
  [ # 19 ]

Kan je je positie niet callibreren?

Profiel  
 
rdeknegt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 48
Geregistreerd: 13-12-2014

- DS 5 Hybrid 4 Sport Chic
- C5 Aircross Shine
Gepost: 24 december 2015 06:47 PM
  [ # 20 ]

Alleen Höger of lager

C5 Aircross Shine 180 Pk en BMW Z4 Sdrive 28i 245 Pk.

Profiel  
 
GSPallas
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010

- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Gepost: 24 december 2015 11:41 PM
  [ # 21 ]

De navigatie?

Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 25 december 2015 12:08 AM
  [ # 22 ]

Jep,
Bij de navi in mijn auto kan ik de positie verschuiven..
Zodat je op de juiste plek terrecht komt.

Profiel  
 
GSPallas
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 372
Geregistreerd: 09-09-2010

- DS 3 SoChic 1.2 VTi
- DS 5 Business Executive
Gepost: 25 december 2015 01:01 AM
  [ # 23 ]

Ik zou niet weten waar dat te vinden, ik heb de 4e een afspraak bij de dealer staan om er naar te laten kijken

Volvo V60 Cross Country en een DS3 1.2 VTi

Profiel  
 
Free_ltd
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 39
Geregistreerd: 22-11-2012

- DS 5 DS5 BlueHDi 180 Automaat So Chic
Gepost: 07 januari 2016 02:26 PM
  [ # 24 ]

Ik had gisteren ook ergens een afwijking toen ik in Antwerpen zat.  Dacht eerder dat hij wat moeite had met de sattelieten.

Wel van de week even een piepje en iets op het rechterscherm gekregen, maar was al na een seconde weg en dus niet gezien wat.  Deze morgen op 5m afstand van de voorligger, beginnen de sensoren vooraan te piepen en daarna melding dat er iets hapert met de detectie.  Na herstarten niet meer voor gehad.

Dat mijn projectie scheef is van de HUD, is volgens de garage ‘normaal’.  Een auto van zulk bedrag, vind ik niet normaal dat er dan iets scheef staat.

En nu komt het.  Het infotainmentsysteem zou wel degelijk Carplay hebben.  Maar ik krijg dat niet aan de prijs.  Mirrorlink is er terug te vinden, maar Carplay niet.  In de handleiding staat er enkel dat dit nog in ontwikkeling is ‘bij Apple’, maar dat stond ook in de oude handleiding.

Deze dinsdag gewoon checkup laten doen met deze melding en toen dacht de garagist toch even dat ik pokkedom was.  Zegt die tegen mij dat ge daar een 3G sleutel voor moet halen bij Proximus.  Toen moest ik ff heel hard lachen en zei ik dat dit iets nieuws is en dat ik het hele net heb afgeschuimd en dat dit er niets mee te zien had.  Dan zei hij dat Carplay voor België nog niet werkt, waarop ik de site van apple waar duidelijk staat dat Carplay wel degelijk wel actief is voor België.  Dan zei die ineens dat Apple nog met een update moest komen daarvoor en dat die binnenkort kwam.  Toen moest ik nog eens lachen en vroeg ik hem of hij er zeker van is dat Apple speciaal voor PSA een update gaat uitbrengen en dat ik al filmpjes heb gezien waar het werkt in PSA wagens.  Heb verder gezwegen en zal dan maar contact opnemen met de invoerder of doe ik dit nu het beste?

Kan daar zeer slecht tegen dat ze mij iets proberen wijs te maken terwijl ik er blijkbaar meer van weet.  Geef dan toch gewoon toe dat ge er geen kl*ten vanaf weet.

Wat verbruik betreft, is het wel een tegenvaller en ben ik blij dat ik het niet hoef te betalen.  Op een ander forum iemand gezien die dezelfde heeft en die zat na 2000km al aan 5,5 liter.  Ik zit op 2800km en zit op 7,2 liter.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook