Nieuwsgierig: Waar is deze GS gebleven?
Eemspoort
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008

- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Gepost: 21 december 2015 12:08 PM

Hallo luitjes,

Jaren geleden stond er een witte GS 1220 Club te koop bij Brons in Foxhol. Ik meen tussen 2007 en 2009.
De GS heeft er lang gestaan en Brons vroeg er zo’n €900,- voor. Ik meen dat er achter nieuwe veerbollen onder moesten, en het interieur was helemaal niks meer. De auto had de nodige deukjes en krassen rondom, maar wel volledig hard voor zover ik dat kon vast stellen.


Ik ben er verschillende keren bij wezen kijken. Ik was helemaal verslingerd aan deze GS. De uitstraling vond ik helemaal geweldig. En een beetje werk, ach, dat was wel te doen.



Wat een geweldig mooie auto. Hier zag ik mij destijds wel aan sleutelen en in rond rijden. Zou ook mooi hebben gestaan naast mijn C5 Break, die ik toen had.



Ik had al een vraagbaak en een instructieboekje op de kop getikt.



Je kunt wel stellen dat ik het helemaal zag zitten.
Waarom ik het toch niet gedaan heb? Ik had pas mijn eigen schip gekocht en mijn privé leven stond ook wat op zijn kop.



Dan had ik de GS niet de aandacht kunnen geven die ze verdiende en nodig had. Dus het “wijze” besluit genomen om haar te laten staan. Nog wel eens wezen kijken, tot de dag dat ze ineens weg was. En ik maar hopen dat ze bij een liefhebber terecht was gekomen.
Afijn, ik ben het karretje nooit helemaal vergeten. En nu ik hier weer wat actiever ben dacht ik, laat ik eens vragen of de GS hier bekend is!


love6


Ben benieuwd of dit wat oplevert!


Gr. Ed

Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110

Profiel  
 
Eemspoort
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008

- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Gepost: 17 januari 2016 11:11 AM
  [ # 1 ]

Tegen beter weten in, toch maar weer even onder de aandacht brengen…

Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook