Voorstelling: voor het eerst Citroën-rijder met C4 Coupé VTS
keesuitklundert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 21-01-2016

Gepost: 22 januari 2016 12:02 AM

Mijn naam is Kees Vermeulen (bouwjaar 1980) en woon in het kleine stadje Klundert. Sinds december 2015 ben ik in het bezit van een Citroën C4 Coupe VTS 180 uit 2004, gekocht met 134.000+ op de teller. Mijn autogeschiedenis is gestart in 2004 met een Clio Williams (reed uitstekend, hierna gezworen nooit meer een Franse auto te rijden):

Ik was en ben een grote liefhebber van de Subaru Impreza dus ben ik ik 2006 overgestapt naar een Impreza GT Turbo. Was een heerlijke snelle spartaanse wagen, met veel mogelijkheden om aan te passen. Zo was deze op het laatst voordat ik hem wegdeed:

De GT Turbo heb ik in 2011 ingeruild voor een WRX, omdat ik comfortabeler wilde rijden en meer ‘tuning’mogelijkheden wilde. Uiterlijk zo gehouden als gekocht, maar motorisch flink aangepakt:

Uiteindelijk een nieuw huis, 2x verhuisd ivm verkoop oude huis, 2 kleine kinderen en nog veel te doen. Daardoor heb ik dus geen tijd meer om de WRX te gebruiken waarvoor deze dient en zou deze nog een jaar buiten moeten staan zonder de nodige zorgzaamheid. Gelukkig is deze naar een grote liefhebber gegaan en kon ik op zoek naar een degelijke, niet al te dure maar comfortabele wagen. Zodoende kwam deze VTS 180 Exclusive in beeld:

Voor een leuke prijs gekocht met wat rammeltjes (parkeerhulp storing, vervuilde gasklephuis, kapotte verwarmingsmodule, lane departure storing en niet werkende achteruit verwarming), maar voor de rest ziet de wagen er strak uit. De storingen zijn na een bezoek aan een Citroën garage allemaal verholpen. Qua kosten valt het allemaal mee als je de prijzen van Subaru kent (maar daar heb ik nauwelijks dergelijke problemen mee gehad). De wagen rijdt ook leuk en sportief. Aanvankelijk bedoelt om als daily te gebruiken waar ik verder geen zorg in wil steken, maar mijn autohart kan het niet laten en het wagentje heeft die toch gestolen met zijn gave uiterlijk en comfort.

Wie weet tot snel,.

Kees

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 22 januari 2016 12:28 AM
  [ # 1 ]

Welkom, Kees. Veel plezier met de C4 gewenst!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook