Hulp gezocht voor kleine problemen met mijn Xsara break 2002
Me Collewijn
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 20-01-2016

Gepost: 20 januari 2016 03:37 PM

Hallo

ik ben een leek met auto’s en loop tegen enkele problemen op met mij xsara break uit 2002.. Helaas hebben wij niet de middelen om even bij een garage binnen te lopen om het te laten verhelpen.. Ik ben dan ook op zoek naar een handige harrie die mij advies kan geven of wil helpen

Zo werkt mijn verlichting van mijn display niet meer heb met enige hulp van dit forum de boel al wel los gehad en nagekeken maar na vervanging werkt de verlichting nog steeds niet.

mijn contact sleutel/ centrale deur vergrendeling werkt niet meer nadat ik een reparatie heb laten uitvoeren van mijn koppeling bij een garage.. ik bracht hem werkend weg en kreeg hem kapot terug en is mij verteld na de reparatie dat het een risico was omdat ze de accu moesten loskoppelen en er mogelijk schade is ontstaan aan de boordcomputer en dat ze dat alleen konden maken door een andere a 700 euro erin te zetten… G

Graag wil ik advies of dit inderdaad kan en of er andere oplossingen zijn zonder hoge kosten.

Profiel  
 
JKER
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1342
Geregistreerd: 31-10-2005

- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Gepost: 20 januari 2016 07:05 PM
  [ # 1 ]

Van het loskoppelen van een accu gaat de boordcomputer niet stuk.
Maar wat bedoel je met “mijn contact sleutel/ centrale deur vergrendeling werkt niet mee”?

je kunt niet starten, je CV werkt niet meer of de afstandsbediening of?

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 20 januari 2016 07:55 PM
  [ # 2 ]

Van prutsen aan een batterij kun je veel om zeep helpen, van deftig werken niet echt.