Saxo 1.1 - 2000 - (verkocht)
Rens
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 269
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 16 januari 2016 07:18 PM

Hierbij toch maar een topic over mijn 1.1:

Ik heb deze auto gekocht om de tijd te overbruggen die ik nodig heb om mijn zwarte dakloze Saxo in de vaart te brengen. Omdat het puur een auto is om de tijd te overbruggen en ik de 1.1 te traag vind, wil ik de auto nu ruilen voor een Saxo 1.4 VTS die als onderdelendrager voor de zwarte kan dienen.

Nu zou ik graag een VTS interieur in de zwarte willen hebben, dus ben ik nu op zoek naar een 1.4 VTS. Smile

Afgelopen maand dik 3000 km mee gereden en het beviel mij prima. Ik heb er nog niets aan gedaan en de kans dat ik deze alsnog weer ga inruilen op iets bruikbaarders binnenkort is best aanwezig.

Profiel  
 
Rens
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 269
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 15 februari 2016 03:29 PM
  [ # 1 ]

Deze Saxo is verkocht en inmiddels is er een donkerblauwe VTS met 1.4 voor terug gekomen. Ik kan zeggen dat dit een enorm verschil geeft tov de 1.1.

Niet dat de 1.1 zo vreselijk slecht was, het was alleen een 1.1. Nu ben ik niet het type opgeschoten jongeren dat verlaagd, gepimpd en snel wil rijden, maar het verschil is enorm. De trekkracht, de wegligging, het comfort tijdens het rijden van een contante snelheid. Ik wil zeker de 1.1-en niet affakkelen, maar ik blij met een 1.4. Smile

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook