Deurvergrendeling niet op de schuifdeuren?
Jgerwen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 14-02-2016

Gepost: 14 februari 2016 05:52 PM

Mijn hele leven rijd ik al citroën. Eerst 2cv toen Dyane en later Berlingo. Recent heb ik een Berlingo uit 2007 gekocht en daar gaat mijn vraag over. Ik krijg het verder nergens gevonden dus misschien dat iemand hier het weet.

Mijn Berlingo heeft centrale deurvergrendeling. Op de twee schuifdeuren achter zit binnenin een knop om hem open of dicht te zetten. Deze deuren reageren echter niet op de centrale vergrendeling. Zou dit wel moeten of is het de bedoeling dat deze deuren alleen te sluiten zijn met deze schakelknop.
Ik heb ook een carjack functie erop zitten. Als ik die inschakel en ga rijden gaan automatisch de deuren dicht. Echter de schuifdeuren doen hier ook niet bij mee en blijven van buitenaf te openen als de schakelaar op open staat van de bewuste deur.

Als het hoort dan hoef ik niet verder te zoeken.
Mocht het niet zo horen dan verneem ik ook graag mogelijke oorzaken en/of oplossingen.

Ik ben iedereen ze erkentelijk voor de reacties. Ben zelf niet kundig om dit te doorzien.

Profiel  
 
KiteFlupke
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 05-04-2009

Gepost: 18 februari 2016 06:20 PM
  [ # 1 ]

Die schuifdeuren bij mijn partner van 2003 gaan vast met de afstandbediening.
1 keer is ze los gebleven en dit was opdat de contactvlakken dewelke je ziet als je de deur open doet te vuil waren.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook