Rechter spatbord vervangen van C3 2012.
HermanP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 30-08-2014

Gepost: 22 februari 2016 08:47 PM

Voor mijn C3 uit 2012 ben ik op zoek naar een onbeschadigd rechter voorspatbord in de kleur zwart..maar vooral ook naar een garage handleiding (plaatje) hoe ik deze kan de-monteren en monteren. In de garage hebben ze van die handboeken, maar mijns inziens is het niet zo’n grote ingreep.
Heeft iemand hier een fototje van of weet iemand waar ik een instructie kan vinden?
Ik heb al op YouTube gezocht, maar daar is niet iets te vinden voor mijn model…

Gr,
Herman P..

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 22 februari 2016 09:06 PM
  [ # 1 ]

Herman, je kan op een demontage site, (vroeger de sloop) een zoek actie plaatsen, alle aangesloten bedrijven, krijgen dit dan te zien, en sturen dan bericht als ze dit hebben, dan hoef je niet het hele land af te bellen,  ja hoe krijg je spatscherm eraf, of hij zit gelast, dan heb je dus geen schroeven in de rand zitten van het spatbord als je de motorkap hebt geopend, zitten er wel schroeven, dan is het simpeler, je schroeft dan alles los,  de punten waar zo,n spatbord vast zit, is achter koplamp, achter de bumper, (dus die moet eraf) en onderaan bij de deur, als je naar een afbeelding kijkt van je spatbord zie je het ook, waar de bevestigingen zitten,

Profiel  
 
Sd
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 47
Geregistreerd: 19-10-2015

- Berlingo 3hdi16
- C3 berline
Gepost: 22 februari 2016 11:33 PM
  [ # 2 ]

Dag Herman
In België .Nieuwpoort zit er een afbraak die enkel Citroën demonteerd ik heb daar onlangs een achterlicht en deurrubers gekocht en niet duur

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook