bogaard77 schreef:Als je een elektroklep scoort voor een JH mag je mijn gereviseerde verdamper proberen.
BTW, nadat ik mn ontsteking een beetje vroeger had gezet verbeterde het verbruik van 1 op 7 naar bijna 1 op 8,5…
Ik heb zojuist toch maar een revisiesetje besteld.
Dat zijn de kosten niet: € 22 ex
Mocht het niet gaan werken dan maak ik graag gebruik van je aanbod.
Wat dat verbruik betreft: iets vroeger, ga ik proberen.
Totaal aantal Berichten: 25378
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Als je landi hartog Googled :
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/catalogus/pdf/verdampers-nl.pdf
Staat mijn GMSje ook in en de originele LH van landi.. 70 euro…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
kan iemand mij precies aangeven welk merk en type verdamper het beste uit de bus komt anno 2016. aangezien mijn huidige niet meer optimaal presteert.
Totaal aantal Berichten: 25378
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
GMS verdamper. Is oorspronkelijk de Landi Hartog JH. Wordt verkocht door lpgonderdelen.nl
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ik rijd al sinds 1977 probleemloos met een installatie van Necam.
Totaal aantal Berichten: 25378
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Necam. Super systeem. Bestaat dat nog?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Nee.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Wel jammer. Ik heb dat systeem met die ventielen tussen de carb en het spruitstuk, met de rol waarin de V vormige opening en dat is perfect afstelbaar en super betrouwbaar. Hij heeft in al die jaren nog nooit een verkeerde klap gegeven, er zit geen druppel benzine in de tanks en hij start altijd probleemloos op LPG, ook na een hele winter stilstand.
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 12-05-2006
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Goed alternatief is de Vialle D4/F4 verdamper. Is eigenlijk de meest stabiele verdamper die te krijgen is. Wel een grote klok, maar het ding verloopt niet. Altijd goed starten zomer en winter en gaan heeeeeeeel lang mee.
Ik zou zeker niet een of ander goedkoop prulding er in hangen…..
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?
Totaal aantal Berichten: 1525
Geregistreerd: 26-06-2006
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Ik heb een Landi LSE 98, zit er nu 10jaar en 140 dkm er in. Is het aan te bevelen deze nu op voorhand te reviseren?
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!
Als hij het goed doet zou ik hem niet uit elkaar gaan halen.
Wel regelmatig de sludge aftappen, dat is het behoud van een verdamper.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper