Simmke: even voorstellen
Simmke
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 07-04-2016

- ID/DS DSpécial
Gepost: 08 april 2016 07:49 PM

Hoi allemaal,

Ik ben Sim, Belg van origine, 26 jaar oud en ik woon in Wormerveer (binnenkort Hoorn).
Nadat ik als kind met de rode 2cv en zilveren BX van mijn ouders mee reed, en in de zilveren ZX van mijn ouders heb leren rijden (daartussen ook in verschillende Peugeots van mijn ouders meegereden), heeft de liefde voor de Franse auto zich stiekem in mij geworteld.
Toen ik 4 jaar geleden op zoek ging naar een eerste auto bleef ik steeds terugkomen bij 206’jes, C3’tjes en dat soort Franse koekblikken. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de blauwe 206 waar ik nog steeds mee rijd.

Daarbij speelde ik al langer met het idee om een goedkope hobby auto erbij te nemen en mezelf al doende wat meer over auto’s te leren. Van dit idee ben ik afgestapt nadat mijn oom vertelde dat hij zijn Citroën DSpecial zou verkopen. Een paar gesprekken later en ik had voor een familieprijs een DSpecial uit (ongeveer) 1974 gekocht. Deze wilde ik na mijn verhuizing ophalen (omdat hij bij hem niet in de weg stond en ik nu geen garage heb). Die plannen veranderden vorige maand opnieuw, toen bleek dat de stalling waar de DS nu staat voor eind april leeg moet zijn.

Zaterdag 23 april zal de DS vanuit België naar Nederland gehaald worden Smile

Peugeot 206 1.1i Bleu de Chine (2004)
Citroën DSpécial Bleu d’orient (1974)

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 08 april 2016 09:02 PM
  [ # 1 ]

Welkom en succes gewenst met het transport van de DS!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook