8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8
   
10e Voorjaarsmeeting Citroën-Forum, Raamsdonksveer, zat 9 apr 2016
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 10 april 2016 12:49 AM
  [ # 106 ]
jaco schreef:

Bij thuiskomst ontdekte ik dat mijn hele hoofd ‘verbrand’ is. Was het de zon of heb ik toch te lang in de spiegeling van mijn diep glanzende lak staan staren?

Ik heb het ook.  Het was niet je wagen. Wink

 

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5907
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 10 april 2016 01:26 AM
  [ # 107 ]

Hoeveel meter stond je van de wagen af? Het kan alsnog hoor! Very Happy

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 10 april 2016 01:28 AM
  [ # 108 ]

Te dichtbij Wink

Hij is erg mooi geworden. Al was hij dat al natuurlijk. joint

 

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5907
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 10 april 2016 01:29 AM
  [ # 109 ]

Cool red

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 10 april 2016 02:58 AM
  [ # 110 ]

Zeer geslaagde meeting! Mooie wagens, goede gesprekken, top locatie. Fijn om te weten dat Hydraulique zo vlakbij zit ook, en wat voor bedrijf het nou precies is. En stiekem, heel stiekem, vond ik het te gek om nou eens een SM in het echt te zien, al waren het slopers.
Tof trouwens dat er foto’s van mijn AXje zijn gemaakt! Is z’n voorstel ronde helemaal geslaagd, getuige ook de vele rondjes om het terrein die ermee gemaakt zijn.

Ook de after-meeting was gezellig, en je leert nog eens wat over verkleurde skirtsets. Dank daarvoor, heren.

Op naar de volgende meeting!

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4721
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 10 april 2016 12:46 PM
  [ # 111 ]

Van de voorpagina.

Brabant, zon en 140 frikandellen

Op 9 april was er dan de voorjaarsmeesting van ons forum. Dit jaar waren we welkom bij Garage Hydraulique, te Raamsdonksveer. Een prima opkomst van gezellige mensen en een licht prikkend voorjaarszonnetje.

Het voorjaar is begonnen! Afgelopen zaterdag was de voorjaarsmeeting van het Citroën-forum in het gezellige Brabant. Dit jaar waren we te gast bij Garage Hydraulique. Een uitstekende locatie die goed bereikbaar is en die meer dan voldoende parkeerterrein biedt, zodat voor de aanwezigen het niet lang zoeken is naar een plek. Het is over de hele dag gezellig druk en buiten is het goed toeven! De zon laat zich meer zien dan het weerbericht deed vermoeden en zorgt ervoor dat men buiten rustig rond de auto’s slentert, geniet van een frikandelletje, of rustig zit op (of is het in?) een van de CX-bankstellen.

Jaco’s XM heeft de detailingcontest gewonnen en z’n auto staat bijna de gehele dag onder de tent van Pavone om door Angelique goed onder handen te worden genomen. Angelique is de hele dag bezig geweest, we zijn dan ook erg benieuwd naar het eindresultaat!

De heren van DSH Repair zijn binnen en buiten de hele dag bezig met het verhelpen van kleine deukjes voor een zeer scherp tarief. Met een assortiment, nee, arsenaal aan speciale gereedschappen weten ze de meest onmogelijke plekken weer strak te krijgen, resulterend in een hoop verwonderde, maar vooral blije gezichten.

Leontien heeft binnen twee CX’en klaar staan op de brug, waar wordt uitgelegd wat er allemaal moet gebeuren bij een grote beurt, en wat er allemaal in het vooronder van een GTi Turbo zit. Links en rechts worden technische vragen beantwoord en worden nog wat onderdelen verstrekt aan hen die het nodig hebben. Naast deze activiteiten staat Max buiten de hele dag frikandellen en loempia’s te frituren. 140 dellen zijn er door gegaan. Ze gingen er blijkbaar goed in!

Er was door forumlieden onderling veel interactie: auto’s werden bekeken, proefritjes gemaakt en techniek werd besproken. Er waren in verhouding opvallend veel HP-geveerde auto’s ten opzichte van het aantal A-types. Schrikt zo’n hydraulique georiënteerde garage dan toch een beetje af? Bijzonder leuk was de kersverse eigenaar van een witte CX, waarbij ware schoonheid van binnen zit en niet te vergeten de toevallige (en bijzondere) combinatie van twee Lancia Gamma’s! Een berline werd plots naast een coupé geplaatst en dat leverde een leuke set op!

Wij danken Sjors en Leontien van Garage Hydraulique, Vincent en Leslie van DSH Repair, Angelique van Pavone en Max voor hun medewerking aan deze meeting, op naar de zomer!

tekst: Nielsje, foto’s: 2D, CitroenAZU

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3888
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 10 april 2016 01:36 PM
  [ # 112 ]

Ik zat helaas in een ander deel vh land, anders was ik zeker langs gekomen !

A la prochaine fois !

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 10 april 2016 02:43 PM
  [ # 113 ]

Ja, dat was een fijne meeting! En wat een supergave garage, Garage Hydraulique. cool smirk

Het album:

https://www.flickr.com/photos/timo1990nl/albums/72157666871589571



Citroen CX by Timo van Vuurde, on Flickr


IMG_20160409_132814 by Timo van Vuurde, on Flickr

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Gepost: 12 april 2016 01:30 PM
  [ # 114 ]

Dank aan allen voor de organisatie en voor jullie enthousiaste reacties vooral!! Wij vonden het ook heel geslaagd en supergezellig.
Blij dat het weer zo meezat en dat de opkomst goed was. Maar vooral weer veel leuke mensen gesproken en ook nieuwe gezichten leren kennen!

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. B|

P.S. Die SM’s…. dat zijn PROJECTEN hoor hahahaha!!
(oké wel eindeloze projecten, maar toch…)  Wink

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Citrobenz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 28-10-2010

- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Gepost: 12 april 2016 01:49 PM
  [ # 115 ]

Mooie foto’s ziet er gezellig uit.
Helaas kon ik er niet bij zijn, volgende keer beter Wink

Groeten van Henk uit Steenwijk.
doei

Profiel  
 
MLConian
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 324
Geregistreerd: 31-05-2014

- BX 14 Deauville "Het Kasteel"
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 12 april 2016 05:56 PM
  [ # 116 ]
La Léo schreef:

P.S. Die SM’s…. dat zijn PROJECTEN hoor hahahaha!!
(oké wel eindeloze projecten, maar toch…)  Wink

Sorry sorry sorry!
Ik vond ze hoe dan ook prachtig, en eindeloze projecten kennen we er hier genoeg van - je bent niet voor niets Citrofiel.

Koen.

Voor de deur:
1993 BX 14 Deauville “Het Kasteel” GZ-TT-15 (236dkm)
1995 AX 1.1i Volcane LF-JG-33 (209dkm)

Profiel  
 
voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119
Geregistreerd: 18-11-2007

Gepost: 12 april 2016 05:57 PM
  [ # 117 ]

was indd een leuke dag voor herhaling vatbaar
mvg, Joost

Profiel  
 
 
8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook