Nieuw in het land van Citroën
pclinde
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 16-05-2016

Gepost: 16 mei 2016 11:39 PM

Hallo allemaal,

Even voorstellen! Mijn naam is Pim van der Linde en sinds kort heb ik een Citroën C4! Dit is “officieel” mijn eigen eerste auto. Ik heb nu 6 jaar mijn rijbewijs, voorheen maakte ik gebruik van de Volvo van mijn vader. Twee maanden geleden hebben mijn vriendin en ik een Renault Twingo (2009) 1.5 / Diesel gekocht, dit is een import uit Frankrijk. Wegens meer werk, nieuwe mogelijkheden maakte ik steeds meer gebruik van de Twingo, terwijl deze juist voor mijn vriendin bestemd is, om dagelijks zo’n 120 kilometer af te leggen.

De extreme voorliefde voor de C4 Cactus bracht mij bij Citroën. Na veel twijfelen heb ik toch maar geen lease contract afgesloten. Uiteindelijk kwam ik bij de oudere C4 modellen, waaronder deze C4 uit 2006. Wat maakt dit model zo bijzonder / uniek in mijn ogen? De achterkant! Ik ben oprecht verliefd op mijn C4!

Voor de goede orde:
- C4 Citroën 2006 / Metallic Zwart
- Kilometrage 140.000
- 1.6 / 4 cilinder / 110pk / Automaat

Uiteraard wat foto’s:

Mochten jullie nog tips, opmerkingen of feedback hebben; graag! Ik heb nog verdere vragen, maar hier maak ik wel een nieuwe post voor!

Met vriendelijke groet,
Pim

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 16 mei 2016 11:57 PM
  [ # 1 ]

Welkom!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 17 mei 2016 12:24 AM
  [ # 2 ]

Welkom! Mooie C4!! Blijft een apart en mooi model. Ik heb zelf geen tips, maar ik weet zeker dat je hier op het forum al je vragen beantwoord zult zien worden!

We hebben volgende week zaterdag van dit forum een poets clinic. Wellicht leuk om mee te doen om zo je auto in nieuwstaat te brengen/houden?
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/230813/P0/

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook