Grand C4 Picasso: scheef en klappen in stuur
midas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 20-12-2005

Gepost: 10 juni 2016 08:51 PM

Zo na een uitstapje van een jaar of 8 zijn we weet terug bij Citroen.
Paar jaar een alfa 75ts en 5 jaar een alfa 166ts.

Nu moesten we met drie kinderen toch groter gaan rijden en zijn we bij de c4 grand picasso uitgekomen. Prachtige wagen!
Ik was wel huiverig om weer citroen te gaan rijden en alle ellende komt ook weer uit…..... ach misschien valt het ook wel mee.
Eergister de auto uit 2007 opgehaald bij een handelaar. auto ziet er zeer netjes uit. een van de luchtkussens achter was kapot en dus was die vervangen. verder helemaal ok.
Eenmaal thuis gekomen kwam ik tot de conclusie dat het stuur toch wel erg klappert. niet trillen maar bij elk gat in de weg rukt het stuur zich bijna los uit mijn hand. is dit normaal? hebben jullie hier ervaring mee?

Ik was werken vandaag dus mijn ouders de auto even terug laten brengen. ‘Wij zien er niks aan laat de citroen expert er maar naar kijken.’ dus mijn ouders door naar de expert en die zag gelijk dat de auto scheef stond. Ik had er nog naar gekeken maar op t oog is niks te zien. maar meten is weten en idd links passen drie vingers tussen band en auto rechts twee. Zal door de nieuwe luchtbol komen denk ik dan. Moet ik de ander nu ook laten vervangen of zit er altijd wat afwijking in. De citroen man wilde ons verder niet echt helpen. auto was niet daar gekocht dus zoek t ook maar uit zal hij hebben gedacht.

Affijn, zeer bonkend stuur, dus niet trillen of zo bij t remmen maar schokken bij gaten.
en een iets wat scheve auto.


Fijn om terug te zijn!

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 10 juni 2016 10:55 PM
  [ # 1 ]

Ik heb ook van die balgen, toen ik mijn auto kocht hebben ze gelijk alle twee de balgen gedaan en de niveau regelaar, je kan er donder op zeggen dat de andere balg niet goed meer is, die moet hij ook nog even doen, of heb je geen garantie? De balgen horen ook in een voet te staan, als de wagen opgekrikt is dus wielen vrij dankomen de balgen los,misschien is er eentje niet goed op zijn plaats.
Ik heb in iedergeval niet losrukken van het stuur, ik heb een 5 sits.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook