Internet via dongle of iPhone op de Cactus
Bruss
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 21-06-2016

Gepost: 22 juni 2016 09:35 AM

Weet iemand of het mogelijk is om via een eigen dongle gebruik te maken van internet in de Cactus?
Of kan dit misschien via je iPhone?
Tot nu toe krijg is steeds de melding dat het internetverkeer tussen het systeem en de iPhone 6 niet mogelijk is.

Citroen C4 Cactus PureTech 82 ETG SHINE Black

Profiel  
 
Paling1
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 15-05-2008

- C5 Aircross 1.2 Business
Gepost: 22 juni 2016 05:46 PM
  [ # 1 ]

Met mijn Android telefoon heb ik dit al werkend gehad.
In je telefoon de bluetooth tethering aanzetten en dan in de Cactus bij de bluetooth verbindingsinstellingen van je telefoon nog even internet aanvinken. (zie bijgevoegde foto)

Daarna ‘werkte’ het bij mij. Werkte tussen aanhalingstekens omdat je er eigenlijk helemaal niets aan hebt.
Browsen in de browser op het scherm van de Cactus kan alleen als de auto stil staat en is ook nog eens tergend langzaam. Als je toch stil staat is het duizend maal handiger om gewoon te browsen op je telefoon.

Getest met mijn Nexus 5 en Motorola Moto G

Afbeelding Bijlagen
image004.jpgimage007.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
San
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 166
Geregistreerd: 15-11-2015

Gepost: 23 juni 2016 08:09 PM
  [ # 2 ]

techniek staat voor niks, vind het er wel tof uitzien, ik ga het dit weekend ook proberen;-)

Profiel  
 
Bruss
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 21-06-2016

Gepost: 27 juni 2016 05:59 PM
  [ # 3 ]

Dank je wel Paling1.
Het is mijzelf nu ook gelukt.
Idd heel traag.

Citroen C4 Cactus PureTech 82 ETG SHINE Black

Profiel  
 
WDMark
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 13-08-2015

Gepost: 31 juli 2016 04:39 PM
  [ # 4 ]

Is het ook iemand gelukt met een iPhone?

Ik word met de dag knapper, heb nu al zin in morgen doei

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 31 juli 2016 07:28 PM
  [ # 5 ]
Paling1 schreef:

Browsen in de browser op het scherm van de Cactus kan alleen als de auto stil staat

Gelukkig maar!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Paling1
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 15-05-2008

- C5 Aircross 1.2 Business
Gepost: 01 augustus 2016 01:56 PM
  [ # 6 ]

Je hebt natuurlijk gelijk als je bedoelt dat je tijdens het rijden actief aan het browsen bent.
Maar ik heb toch regelmatig dat ik even op Google maps wil kijken waar de files staan op mijn route.
Met de ingebouwde filemeldingen kan ik niet zoveel. Er wordt vreselijk onduidelijk aangegeven waar de file nu echt staat. En dan moet je ook nog (tijdens het rijden?) door een vrijwel onwerkbaar pull down menu scrollen om de juiste snelweg te kiezen. En dan heb ik dat nog beperkt door de straal rond de auto te beperken.

Wat dat betreft zou ik het dus wel handig vinden als je gewoon naar het scherm van je browser kan switchen tijdens het rijden. Moet natuurlijk wel je GPS positie doorgegeven worden door de browser, maar volgens mij doet ie dat helaas niet.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook