Export .trips naar Excel
Kevinvm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 02-08-2016

Gepost: 02 augustus 2016 08:41 PM

Sinds maart een trotse bezitter van een C4 Cactus waarbij je ook nog is je ritten automatisch kan registreren. Voor iemand die zijn zakelijke ritten kan registreren ideaal.

Ik heb zelf de vraag al een paar keer langs zien komen op het forum en ook op het Peugeot-forum maar er was nog geen mogelijkheid om de export van de LinkMyCitroen App. Je kreeg alleen maar een .trips bestand. Zelfs de Citroen site geeft aan bij hun FAQ dat er geen export mogelijk is naar een andere bestandsformaat. Ik ben van het weekend zelf is wat gaan klooien en ik heb een Webversie gemaakt zodat je je trips bestanden kan exporteren.

Mijn doel is dat je later via een account ook al grafieken ziet + je zakelijke ritten apart er uit kan filteren.

Dit is de link: CoTriFi

Moderator als je dit spam vind , dan moet je het verwijderen maar ik denk dat voor vele mensen een uitkomst biedt.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 02 augustus 2016 09:05 PM
  [ # 1 ]

Kun je die trips-bestanden alleen in een C4 Cactus genereren of in alle Citroëns en DS’en met het navigatiesysteem SMEG+?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Kevinvm
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 02-08-2016

Gepost: 02 augustus 2016 09:10 PM
  [ # 2 ]

Als de Citroens gebruik maken van de App moet het goed komen. Peugeot auto’s kunnen namelijk ook van de site gebruik maken omdat ze dezelfde app (in een ander jasje) gebruiken. Ik weet niet of dat de DS’en ook gebruik maken van de App?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook