2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
garage voor hydrauliek in brussel
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9321
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 30 juli 2016 01:00 AM
  [ # 16 ]

René bedoelt tussen pomp en ....
Die andere kan inderdaad in koper

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
DavidC
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 155
Geregistreerd: 22-01-2010

- CX 2400 kdfi Familiale
- Saxo 1.4 5 drs Automaat
Gepost: 11 augustus 2016 11:57 PM
  [ # 17 ]

Allereerst hartelijk dank voor al jullie hulp en reacties! Er is uiteindelijk een koperen leiding met een krul gemonteerd. Beter was op dat moment niet beschikbaar. De lokale cx garage was met vakantie. Nu ik weer thuis ben (de koperen is zeker 2000km heel gebleven) zal ik een goede bestellen en monteren.

De wagen vond de bergen met volle bepakking trouwens best pittig. We waren ook best vol, 5 personen, achterbak nokkie vol en een mega dakbak. Ik heb om extra koeling te genereren de ventilatoren permanent snel laten draaien, de motorkap mbv ringen wat hoger gezet en de rubber flappen tussen voorwiel en motor weg gehaald. De motor deed het verder goed: 1:11 op de snelweg met constant 120.

Toch leverde de gesprongen leiding (en de problemen tijdens andere vakanties) een gebrek aan vertrouwen en verhoogde vakantie stress op waardoor we voor volgend jaar goed alle alternatieven op een rijtje gaan zetten Sad. Misschien toch maar eens met een goede garage gaan praten wat het ons gaat kosten om volgend jaar eventueel op vakantie te gaan met een betrouwbate cx. Of misschien een andere oplossing.

We hadden wel erg veel belangstelling op de camping. Dagelijks kwam er wel iemand een praatje maken over de auto. En bij het tankstation ging de duim van menig fransman de lucht in Smile(dat was 20 jaar geleden met onze DS heel anders, toen werden we door de Fransen voor gek verklaard) Dat heb je niet in en moderne auto. En ook voor de bagageruimte moet je erg goed zoeken om iets vergelijkbaars te vinden. Tja en dan de kosten van een moderne auto, die zijn ook niet mis…

2B continued zal ik maar zeggen

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook