c3 bonken rechts achter
nancytr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 07-03-2015

Gepost: 08 maart 2015 10:38 AM

goedemorgen,

ik ben sinds twee weken in bezit van een c3 2002. Ik weet het is een oudje maar voor vrij nieuw. haha

nu hoor ik rechts achter elke een gebonk. Ik heb al rond geneusd en overal gezien dat het waarschijnlijk de stoot rubbers of iets met draag arm is. Dus ik ben naar de garage geweest en is hij daar op de brug gegaan. Echter zij kunnen nergens zien waar het aan ligt. Alles is in orde. Ik kan niet naar een citroen garage dat is me nu teveel geld. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen. Ik hoor het als ik over een bult ga of in de kuil rij. Ik stoor me eraan. Ook omdat ik best wel trots op me nieuwe auto al is het een oudje.

ik hoor graag van jullie

Profiel  
 
Avgroningen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 25-08-2016

Gepost: 25 september 2016 01:08 PM
  [ # 1 ]

Dit gebonk heb ik ook.
Echter kon ik niet goed nagaan of dit nou achterin of voorin zat.

Heb net mijn pollenfilter eens bekeken, deze is waarschijnlijk de laatste 10jaar niet meer vervangen. Wat een vies ding zeg.

Nu bleek dat de bak waar dit pollen filter in zit niet goed vast gedrukt zat met de plastick lipjes.
Ik heb de bak vast gedrukt, en net door de straat wezen crossen. Het gebonk is nu weg.
Of dit de truuk is weet ik natuurlijk niet, maar niet geschoten is altijd mis.

Profiel  
 
Christian3471
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 27
Geregistreerd: 06-11-2010

- C3 1.4HDi
Gepost: 25 september 2016 08:19 PM
  [ # 2 ]

De veren achteraan durven al wel eens een keertje breken, en de stootrubbertjes breken af. Is het dat misschien?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook