Wat ik nog wil weten over mijn “nieuwe” C5
Kostenzer
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 25 september 2016 04:08 PM

Op het c5 forum stelde ik deze vragen ook al.
Misschien ben ik te ongeduldig, maar hier wil ik ze ook stellen.

Sinds vrijdag ben ik de trotse eigenaar van een C5-III Exclusive 1.6 THP 156pk, 2011. bravo

Ik ben de eerste keer in mijn leven een instructieboekje in zijn geheel door aan het lezen.
Dan verschijnen wat vragen. what

Mijn instructie boekje is voorzien van de datum 08-10.

Vraag 1,
Op blz 99 Bekerhouder/Usb aansluiting.
- Hoe klap je de bekerhouder omlaag? Ik ben bang dat ik hem afbreek, zoveel weerstand is er.


Vraag 2
In dat bakje is er bij mij geen usb-aansluiting. Als ik de rubber in het vakje onder de armsteun lostrek zie ik wel de ronde opening waar volgens de handleiding de usb-aansluiting zou moeten zitten, maar in de rubber is geen opening en daar is geen aansluiting.
Moet/kan ik die dan in het dashboadkastje gebruiken?

Vraag 3
Hoe kom ik aan een goede, prijsgunstige, vaste trekhaak en originele snoeren voor deze C5?

Alvast bedankt voor de moeite.

Profiel  
 
exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 498
Geregistreerd: 20-10-2005

Gepost: 30 september 2016 02:34 PM
  [ # 1 ]

Je hebt alleen USB als je audio /navi systeem dit ondersteunt. HEt rneg /myway systeem wat toendertijd het basis navi systeem was (en standaard op de exclusive) had dat dus (helaas) niet. Dat systeem zal je dus wel hebben.

Bijna alle andere systemen hadden dit wel: het duurdere de NG4 systeem, de opvolger RT6 maar ook als je alleen de radio had kreeg je USB dacht ik. De voorganger RT4 kon je zelf een USB kabeltje aan toevoegen.

De myway moest het doen met MP3 Cd’s, mp3’s op het SD kaartje zetten zou ondersteund gaan worden maar heeft het nooit gehaald.


Trekhaak Kijk eens op marktplaats (2e hands) of anders bij een internet shop. De snoeren ontkom je eigenlijk niet aan een citroen set met een CAN bus kastje (vrij duur).

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  
 
Kostenzer
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 30 september 2016 03:42 PM
  [ # 2 ]

Bedankt voor de info

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook