2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Vochtproblemen met de C1
radio
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 04-12-2013

Gepost: 24 juni 2014 06:43 PM
  [ # 16 ]

Sorry, dat weet ik helaas niet. Die informatie heb ik niet gevraagd. Wij kwamen toevallig iemand tegen op het parkeerplaats en vroegen of zij hier ook last van had. Wellicht kan de dealer u hier verder over informeren?

Profiel  
 
robert sport
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 04-01-2009

Gepost: 11 juli 2014 11:44 PM
  [ # 17 ]

grootste bron van lekkage is via de kofferbak,til de mat en plaat eens op ,heb al diverse keren gezien dat het boordgereedschap totaal verroest is en de bak vol hemelwater staat,grootste lekpunt is het derde remlicht waarbij de pakking door mosgroei vaak verteert is !afkitten dus ,tweede punt is de wagen beluchting die achter de achterbumper schuil gaat hierbij zijn de pakkingen vaak ook los of vermist en ten derde lekkage via de achterlicht pakkingen welke ook makkelijk af te kitten zijn ,even de tuinslang erop los laten of een rondje wasstraat levert al een zichtbare lekkage op succes Robert Sport

c est la vie

Profiel  
 
KellyG
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 04-12-2016

Gepost: 04 december 2016 03:07 PM
  [ # 18 ]

Mijn dochter heeft een half jaar geleden een C1 uit 2013 gekocht.
Inmiddels in de BOVAG verlopen ( zul je altijd zien )en er kwamen vochtproblemen aan het licht.
Direct na de aanschaf had ik al een laagje water gezien in de ruimte van het reservewiel.
Helemaal leeggehaald en gecontroleerd maar niets kunnen vinden.
4 wassstraatbeurten verder en na een paar nachten vorst kwamen er vochtproblemen in de auto naar voren.
Kofferbakmat voor 1/5 deel links nat en matjes achterpassagiers vastgevroren aan de bekleding.
Dankzij dit forum het 3e remlicht losgehaald en geconstateerd dat de pakking vergaan was.
Inmiddels schoongemaakt en opnieuw gekit.
Reuze benieuwd of het hierbij blijft.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook