Centrale deurvergrendeling Xsara Break
Maurice1984
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 23-03-2012

Gepost: 10 februari 2017 10:46 PM

Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Xsara springt al een tijdje vaak weer open nadat de centrale deurvergrendeling wordt ingeschakeld. Na een liefdevol extra keer de bestuurdersdeur dicht te doen ging hij vaak wel op slot. Vandaag lukte dat niet meer. Ik constateerde dat het slot van de bestuurdersdeur niet meeging en na inspectie een draadbreuk gevonden. Deze gemaakt en het slot sluit weer mee. Echter springt de CV nog steeds open na inschakelen. Ik zie dat bestuurdersdeur de binnenverlichting niet laat inschakelen en ook geen melding voor deur open veroorzaakt wanneer de auto op het contact staat. Waar moet ik het nu in zoeken?

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 11 februari 2017 08:59 AM
  [ # 1 ]

Daar was laatst ook al iets over: https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/226330/

Zullen we daar verder gaan?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Maurice1984
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 23-03-2012

Gepost: 11 februari 2017 10:26 AM
  [ # 2 ]

Heb het probleem al gevonden. De dikke aarde was ook doormidden. Alles werkt weer naar behoren.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook