7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
   
Drukregelaar BX lang aan het werk
jantje1948
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9858
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 11 mei 2017 01:38 PM
  [ # 91 ]

En dat laatste is bij conventionele remmen het geval.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Rougefurio
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2462
Geregistreerd: 03-07-2007

Gepost: 11 mei 2017 05:38 PM
  [ # 92 ]

Dank, Marviin en jantje1948, maar René Jongejan heeft het mij al uitgelegd (zie bericht nr. 79). De laatste weken ben ik niet meer aan de BX toegekomen en het “probleem” dat de drukregelaar bij stationair niet na een paar seconden druk opbouwen weer dichtgaat is dus nog niet opgelost. Bij het starten, als ik wat gas geef, komt de auto trouwens snel omhoog, zowel voor als achter, dus ernstig is het allemaal niet. Toch ben ik zelf ook wel nieuwsgierig naar de oorzaak (of oorzaken!) en zou ik het probleem willen oplossen.

Profiel  
 
 
7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook