Gezocht: CX-en voor de Kleurententoonstelling tijdens het CX Club Lustrumfeest
jmmj
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 761
Geregistreerd: 08-11-2007

- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Gepost: 13 augustus 2017 11:08 AM

Het Lustrumfeest van de CX-Club komt steeds dichterbij, in het weekend van 26 en 27 augustus viert de club haar 25-jarige bestaan met een groots feestweekend op RCN de Flaasbloem te Chaam.

Een van de onderdelen van het programma is de kleurententoonstelling: we proberen zoveel mogelijk van de kleuren waarin de CX leverbaar is geweest op het festivalterrein bijeen te brengen. Een kleine 40 kleuren zijn inmiddels bij elkaar geschraapt, maar aangezien er 57 kleuren zijn waarin de CX is geleverd, ontbreken er ook nog een aantal.
Heb je een CX in een van de onderstaande kleuren, en zou je willen helpen om de kleurententoonstelling comple(e)t(er) te maken? Neem dan contact op met Jaco Jonker via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) Ook als je iemand kent met een ontbrekende kleur dan houd ik me aanbevolen.

Lid zijn van de CX-Club hoeft niet, iedereen is welkom op het festivalterrein. Het mooiste is om het als de CX-en het hele weekend op het tentoonstellingsveld te laten staan, maar om alle kleuren tegelijkertijd aanwezig te laten zijn vragen we in ieder geval een aanwezigheid op zaterdag 26 augustus van 11.00u tot 16.00u.

De nu nog ontbrekende kleuren zijn:

Beige Colorado
Beige Impala
Bleu Argente
Bleu Centauré
Bleu Croisière *
Bleu Iris
Bleu Lagune
Bleu Navy
Bleu Océan
Bleu Régate
Bleu Romantique *
Brun Roque-Brune *
Cassis Nacré *
Gris Axinité *
Gris Largentière *
Rouge Delage
Rouge Dragon
Rouge Masséna
Rouge Vallelunga
Vert Cali *
Vert Chartreuse *
Vert Dryades
Vert Tamarin *

Profiel  
 
WebmasterGS
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 01-03-2008

- CX 25 GTI AUT
Gepost: 14 augustus 2017 08:56 AM
  [ # 1 ]
jmmj schreef:

Neem dan contact op met Jaco Jonker via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) Ook als je iemand kent met een ontbrekende kleur dan houd ik me aanbevolen.

Volgens mij moet het email adres van Jaco zijn:

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Ik weet niet zeker of of alleen .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) voldoende is.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 14 augustus 2017 10:02 AM
  [ # 2 ]

Werken allebei.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
WebmasterGS
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 202
Geregistreerd: 01-03-2008

- CX 25 GTI AUT
Gepost: 14 augustus 2017 11:10 AM
  [ # 3 ]

Prima clap

Profiel  
 
BasisBIX
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4323
Geregistreerd: 17-10-2007

Gepost: 14 augustus 2017 06:04 PM
  [ # 4 ]

Ik heb een CX in de kleur Vert Tamarin en ben van plan om naar het evenement te komen.

Een mailtje naar het register is dus onderweg.  Wink

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 18 augustus 2017 05:28 PM
  [ # 5 ]

Benieuwd hoeveel verschillende kleuren er komend weekend staan. In elk geval is Gris Renard al voorzien, dat komt goed uit, want mijn vervoer dat weekend is Vert Jade - maar dat is dan ook geen CX.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook