startonderbreker
expertex
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 28-08-2017

Gepost: 28 augustus 2017 10:22 PM

Hallo, ik weet het, een peugeot is geen citroen, hoewel het soms maar weinig scheelt.
Dus ik hoop dat hier iemand me uit de brand kan helpen.
Toen ik mijn Expert met 2000 km op de teller kocht had ik na een paar dagen het probleem dat de motor niet uit wilde. Sluiting tussen twee kabeltjes van de startonderbreker bij de stekker aan de pomp.
De garage bestaat niet meer, de monteur die het meteen wist te vinden misschien ook niet, maar nu wil het ding ineens niet meer aanslaan.
Op het dashbordje waar ik de juiste code in moet tikken zitten een rood en een groen lampje. Het rode hoort te branden als ik dat juiste nog niet gedaan heb. Zodra dat gebeurd is moet het groene gaan branden.
Nu branden ze, als het contact aangaat , allebei. Zowel voor als na het intikken van de code.
Ik zou het ding graag omzeilen,/buiten werking stellen, maar hoe?
Er gaan vier draadjes naar de stekker aan de pomp.
Wie vervangt even gauw die goeie monteur. Ik kan nu niet eens naar een garage rijden, maar ze weten ook niet hoe of wat. Ze willen hem graag ophalen… De expert is een 1.9TD van 98

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 28 augustus 2017 10:48 PM
  [ # 1 ]

Je weet het zelf al.

Voor een Peu kan je bijvoorbeeld naar het Peugeot Forum

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook