2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Elektrische makementen (ALLES KNIPPERT) Xsara Picasso 1.8 L, 2003
Higgy
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 november 2017 10:55 AM
  [ # 16 ]

Je com2000 vervangen is echt de enige optie. Helaas.

Peugeot 306 3-deurs XS 1.8 16v 1999
Peugeot 306 cabrio 1.8 1996

Profiel  
 
doktorsson
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 09-11-2017

Gepost: 12 november 2017 10:57 AM
  [ # 17 ]
beremans schreef:

dokter, eerst even dit, voor dit gebeurde, is er toen niet iets met de electronica gedaan? andere radio, extra lampje, andere verlichting, subwoofer, of weet ik veel wat? of heb je meschien een lampje verwiseld omdat de oude stuk was, en daar per ongeluk de verkkerde hebt in gestopt, je zal niet de eerste wezen, of dat ie bij de garage is geweest, vind het eerder op een algehel massa probleem gaan, wat andere zeggen over contact spray, ja tot model 2002, deze hebben volgens mij andere stuurhendels,en zijn niet zo gevoelig voor storingen, de latere com2000 is echt heel anders, en is eigenlijk al micro electronica, waar je niet zo maar even kunt sprayen.

Hij is een paar weken geleden bij de garage geweest voor oa airco maken en stabilisatorstangen voor vervangen. Sindsdien (denk ik) is het snelle knipperen ontstaan. Al lang daarvoor viel het knipperlicht wel regelmatig uit en moest je ‘opnieuw’ knipperen in een bocht omdat het uitviel.  Verder niets anders gedaan wat je hier boven beschrijft.

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 12 november 2017 11:28 AM
  [ # 18 ]

Wat bedoel je met uitvallen knipperlicht? Dat de hendel terug valt in neutrale stand, of gewoon er mee op hield, en je dus de hendel terug en heen moest doen???
En wat was er stuk aan de airco,  neem aan dat ie alleen is bij gevuld , en of het koelblok voorin de auto is vervangen?
Want ja als ie bv bij een universieele garage is geweest, omdat bv de airco niet aan ging door een storing in de bsi, en de garage legt dan een bi-pas aan, om het op te lossen, ja dan heb je er nu een ander probleem erbij,
Het hoeft natuurlijk niet, en veel mensen vinden dat ik veel schrijf,  maar heel vaak komen storingen door toe doen van dingen,

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 12 november 2017 01:08 PM
  [ # 19 ]

http://downloads.bouwman.net/demontage-com2000.pdf

Misschien kan dit je een “beetje"op weg helpen, is van het C5 forum, misschien heb je er wat aan.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
doktorsson
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 09-11-2017

Gepost: 12 november 2017 01:25 PM
  [ # 20 ]
beremans schreef:

Wat bedoel je met uitvallen knipperlicht? Dat de hendel terug valt in neutrale stand, of gewoon er mee op hield, en je dus de hendel terug en heen moest doen???
En wat was er stuk aan de airco,  neem aan dat ie alleen is bij gevuld , en of het koelblok voorin de auto is vervangen?
Want ja als ie bv bij een universieele garage is geweest, omdat bv de airco niet aan ging door een storing in de bsi, en de garage legt dan een bi-pas aan, om het op te lossen, ja dan heb je er nu een ander probleem erbij,
Het hoeft natuurlijk niet, en veel mensen vinden dat ik veel schrijf,  maar heel vaak komen storingen door toe doen van dingen,

Het laatste; dat je de hendel heen een weer moest doen. Hij valt niet terug.
Inderdaad, hij is enkel bijgevuld en blaadjes verwijderd uit de ventilator.
Veel schrijven is veel helpen Smile

Profiel  
 
KiteFlupke
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 209
Geregistreerd: 05-04-2009

Gepost: 12 november 2017 02:00 PM
  [ # 21 ]

Ik zou beginnen met de COM200 te reinigen met WD40, bij mij is hierna het spookgedrag opgelost. (Wel moet je het volledig open gooien)

Het probleem met de hendel van het knipperlicht zul je ook wel snel ontdekken als je de COM2000 er uit hebt. (Lipje)

Handleiding van hierboven, C5 heeft mij goed geholpen.

Profiel  
 
Rene Hoekstra
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-05-2007

- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Gepost: 12 november 2017 04:13 PM
  [ # 22 ]

Kijk ik ben dus niet de enige die hem heeft schoongemaakt en ingespoten.

C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook