aankoop advies gevraagd
Bernard71
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 25-02-2018

Gepost: 25 februari 2018 01:32 PM

Hallo,

Ik ben nog nieuw in de citroen familie, maar heb mijn oog laten vallen op een citroen c4 2012 1.6 vti met 140 k op de teller. Heb de onderhoudshistorie bekeken, maar zag dat de ketting nog niet vervangen is en de remgroep bij 85k. Zijn er kosten die ik rond 140-160k mag verwachten? Wellicht is er een schema in omloop wanneer je lagers etc moet gaan vervangen. Of dat er bepaalde zaken kapot gaan rond dit km aantal. Het is een ex lease auto, moet ik dan nog ergens specifiek op letten?
De auto zit in de absolute top van mijn budget dus zou graag wachten met onderhoudskosten.

Wat zijn over het algemeen de ervaringen met deze auto van dit bouwjaar? Hij ziet er erg mooi uit en ik vind het interieur ook goed verzorgd. Maar ken de prestaties en onderhoudsgevoeligheid niet van dit model.

vriendelijke groet, Bernard

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 25 februari 2018 04:32 PM
  [ # 1 ]

maar als die keting nog moet worden vervangen, en de remmen rondom, want ja na 55000km kunnen ze al aardig op zijn, is natuurlijk afhankelijk van bestuurder, maar ja ex lease???
daarom gaan die dingen er ook uit bij de 140000km omdat dan de kosten komen.
kan je zelf heel goed sleutelen, dan koop je voor weinig geld zo,n auto, neem immers aan dat de prijs beduidend lager ligt dan bij een garage, en dan heb ik het zomaar over 3000euro. maar moet je dan nog naar een garage om het te doen, laat hem dan maar staan

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook