DS cabriolet in JVC car stereo campagne
Bas van Weert
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 64
Geregistreerd: 20-06-2006

Gepost: 14 maart 2018 05:29 PM

Beste forumleden,

Tijdens het snuffelen door mijn citroenarchief kwam ik een 6tal fraaie afbeeldingen tegen van een DS cabriolet die als decor gebruikt wordt in een JVC car stereo advertentiecampagne. Ik wil een stukje schrijven met betrekking tot deze campagne en heb JVC daar al voor benaderd. Zij gaan zoeken in hun archief. Ik ben echter ook zeer geïnteresseerd in wie de eigenaar van deze DS cabriolet is of was. Tevens zou ik graag willen weten wie de fotograaf van deze campagne is geweest. Wellicht dat JVC met die info op de proppen komt maar die kans is klein. Vanwege het samengaan met Kenwood is veel verloren gegaan zo werd mij verteld.

De DS is een cabriolet, Wat donker van kleur, de reportage is in zwart/wit geschoten. Ik denk dat het een derde neus betreft en de badge op de achterklep wijst op een DS21.Er is een klein gedeelte van het kenteken zichtbaar en dat eindigt op ..-..-FN.

Wie kan mij helpen de eigenaar en of de fotograaf te achterhalen voor een artikel over de totstandkoming van deze serie foto’s.

Bij voorbaat dank.

Bas van Weert

ID 19B 1966
2cv6 1986
CX 22trs 1987

Profiel  
 
Super IDee
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 286
Geregistreerd: 20-02-2010

- ID/DS DSuper4
Gepost: 15 maart 2018 09:13 PM
  [ # 1 ]

Het is een hele mooi serie reclame foto’s
Fotos zijn gemaakt door fotograaf Marcel van der Vlugt
Hij heeft een actieve website.
Contact maken met de fotograaf moet niet moeilijk zijn

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook