Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik ben er ook ruim op tijd!
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Thijsvandebles schreef:
Ik heb Erwin Kroll net even gebeld, en gezegd dat hij voor mooi weer moet zorgen.
Piet maar niet gebeld?
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Nou heb er nog eens goed over nagedacht en ik kom ook! Kan Erik de Deauville nog eens bekijken en voelen hoe hij veert na een Wupke behandeling. Eventueel wil ik wel aansluiten bij oud-beijerland hoewel ik om heel eerlijk te zijn niet zo’n fan van colonnes ben.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mientje schreef:Thijsvandebles schreef:
Ik heb Erwin Kroll net even gebeld, en gezegd dat hij voor mooi weer moet zorgen.
Piet maar niet gebeld?
Weerberichten van de campingzender moet je altijd controleren met het echte weerbericht. Zelfde als met berichtgeving uit de Telegraaf: eerst bij de echte kranten nagaan!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:
Weerberichten van de campingzender moet je altijd controleren met het echte weerbericht. Zelfde als met berichtgeving uit de Telegraaf: eerst bij de echte kranten nagaan!
![]()
Patrick
Of gewoon afwachten watvoor weer ‘t wordt, geloof d’r vaak toch niets van
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Is er nog iemand die uit het zuiden des lands komt en dus langs Oud Beijerland komt om aldaar bij de Texaco om 09.30u aan te sluiten bij Frank en mij??
Welke? Er zijn er namelijk twee… Ik neem aan die je het eerst tegenkomt vanaf de rijksweg?
Ennuh ik woon daar dus dan sluit ik me zeker aan
Harm van Beek schreef:Ik ben er, het laatste openbare optreden van mijn Xant…
ops:
Sloopmeeting….
wielen voor mij!
Ik ben er dus zeker niet op tijd helaas, op z’n vroegst 14.45. Maar willen jullie wat jullie aan visa onderdelen tegenkomen alvast even op een aparte stapel leggen
Nou
Hoef ik ook mijn haar niet te kammen
René van Maren schreef:Nou
![]()
Hoef ik ook mijn haar niet te kammen
Je wacht toch wel tot ik er ben?
[slijm-mode] Op jou wacht ik tot de duisternis invalt [/slijm-mode]
Stop Joplin in de kofferbak en verzorg hem op de meeting
Schijt aan originaliteit.
Dat wil ik zien
Dan mag ze helemaal wel op zoek naar nieuwe onderdelen
Xsara_Coupe