Uitlaateinden in chroom DS7 HDI 130pk
moreels geert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 30-12-2012

Gepost: 29 december 2020 09:12 PM

Gisteren werd mijn DS7 grand chic 130pk HDI geleverd. tot mijn grote verbazing bleek deze plastiek doppen te hebben waar normaal de chroom uitlaten zitten.
Toen ik deze bestelde gaf ik aan in garage dat ik dit niet leuk vond omdat er zo eentje in performance uitvoering stond en volgens verkoper zo was op de performance maar op de grand chic er chroom delen op stonden.
Vandaag bleek dit echter niet het geval te zijn. Als ik wat zit rond te kijken op foto’s blijkt dat dit enkel het geval bij de hdi 130 pk is. Echter is over dit onderscheid niks te vinden in de brochure van DS.

Iemand enig idee of mijn veronderstelling klopt en of er de mogelijkheid is dit makkelijk aan te passen. Lijkt er op dat de plastiek doppen er in de bumper geklikt zitten en er mogelijks kunnen worden afgenomen om er nadien de chroom uiteinden op te monteren

Afbeelding Bijlagen
DS9+.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
moreels geert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 30-12-2012

Gepost: 18 januari 2021 08:49 PM
  [ # 1 ]

Dus, blijkbaar kunnen de kunststof delen worden vervangen door de chroom delen zoals op de hybride en bepaalde benzine modellen. Bij deze hebben ze dit gedaan voor aflevering van onze 130pk diesel

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook