2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Xantia v6 Activa-avontuur
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 24 maart 2021 09:03 PM
  [ # 16 ]

Merkte je niet dat de stoel heel erg los zat? Ik vond het zelf bijzonder onprettig, maar misschien was hij bij mij net iets anders uitgescheurd waardoor ik er meer last van had. Ze scheuren vast niet allemaal precies hetzelfde Wink.

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11613
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 24 maart 2021 11:00 PM
  [ # 17 ]

Er zaten nog drie bouten prima verankerd in de bodemplaat en dat is voor zo’n schraal menneke als ik prima genoeg. Er zat een klein beetje beweging in ja, maar ik dacht dat dat met slijtage van de rails en/of de rugleuning-scharnieren te maken had. In de praktijk kon je onder bijzondere omstandigheden de linksvoorste hoek van de stoel een paar millimeter omhoog duwen. Allemaal niks zorgwekkends.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Feije
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016

- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Gepost: 24 maart 2021 11:06 PM
  [ # 18 ]

Lag hij er bij jou linksvoor uit? Bij mij rechtsvoor… Die stoel van mij kwam zomaar een paar centimeter omhoog, al zit er volgens mij ook wel een beetje speling in de stoel zelf.

Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11613
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 25 maart 2021 09:42 AM
  [ # 19 ]

Die stoelframes zijn niet erg stijf als ze niet op de bodem vast staan, inderdaad. Maar zowel ikzelf als een stuk of twee, drie verschillende keurmeesters hebben er nooit iets van gemerkt Mr. Green

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook