ben ook Citroëngek
András
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 108
Geregistreerd: 19-03-2021

- GS/GSA club C-matic
- ID/DS super
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 23 maart 2021 11:18 AM

Al sinds mijn jonge tienerjaren, aan 16 jaar een D special daarna (soms daarbij) cx reflex, cx 2,2 croisette, ID ‘67, Xm break, Xantia break, drie berlingo’s (beroepsmatig), C5 break en toen waarvan ik vroeger zij nooit van mijn leven (iets anders dan een Citroën), een Mercedes W246, kan je zien als de auto van mijn schat (moet toegeven, is beenhard maar toch een leuke bak), ik doe mijn meeste verplaatsingen voortaan met de fiets ! Aan Citroen ben ik een drietal geleden opnieuw begonnen, stond lange tijd op een laag pitje maar de vlam is opnieuw aangewakkerd, al zie ik het nu nuchtiger, vroeger kon je meer over een verliefdheid spreken. Heb nu een Dsuper’70, cx prestige automatique’84 en een gs 1220 club c-matic’78.
Ik heb het forum al wat doorzocht, ook al zaken opgestoken van menig forumleden, ik wil zeggen “veel onder jullie zijn echt wel goe bezig !!”. Verder geef ik nog mee : dak ne vloaming ben en kweun in Dranoutre bie iepre, schoane streeke !
Dat was me voorstellen, nu om te beginnen naar het cx en gs forum want ik geraak er niet uit.
Toet sebiet !

Profiel  
 
MiGS
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 652
Geregistreerd: 23-11-2009

- GS/GSA 1220 Club break
Gepost: 11 april 2021 07:54 PM
  [ # 1 ]

Ah, Dranouter, gekend van het festival! Mijn GS break heb ik gekocht bij een schuur naast Hill 60, da’s vrij kort bij u.

Welkom hier, en plaats vooral wat plaatjes van het wagenpark salut

GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook