2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Ik kocht een CX en toen strooide Covid roet in het eten
moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 29-12-2005

Gepost: 22 mei 2021 09:27 PM
  [ # 16 ]

Heb ooit ook CX Pallas bij Van Soest laten restaureren, gezellig en prima gegaan. Spuiten mislukte (dak 3x) en motor draaide in de eerst rijweken door weigerende oliepomp in de soep: alles echt meer dan keurig opgelost. Petje af, vakmannen! Maar geef ze de tijd, dan komt alles goed.

Profiel  
 
Lange mens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 01-10-2020

- C6 (2005-2012) Sedan
- Overig Peugeot 205 1.6 GTI
Gepost: 01 juni 2021 07:36 PM
  [ # 17 ]

Wat ik vooral mis in dit vraagstuk: Je geeft aan dat je de auto bij Van Soest hebt gekocht, maar dat zij omwille van Covid minder progressie boeken dan verwacht. MAar wat is dan de reden dat je nu een andere garage zoekt? Heb je haast? Hebben zij aangegeven dat zij niet binnen afzienbare tijd aan je auto toekomen? Wellicht hebben ze zelf een (partner) garage die je kunnen helpen?

Nou Nielsje: zoals ik al schreef in mijn eerste post: half hun team ligt in het ziekenhuis en bijgevolg nemen zij geen extra werk aan want zij hebben al teveel aan het ‘gewone’ werk.  Als je twijfelt aan wat ik schrijf, bel dan zelf even naar Van Soest en vraag het hun eens.  Ik had niet liever dan dat zij de auto hadden gedaan, maar ja, de zaken liggen nu eenmaal anders…

Profiel  
 
Sable Doré
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1277
Geregistreerd: 31-07-2008

- C1 serie II
Gepost: 02 juni 2021 06:42 AM
  [ # 18 ]

Mijn Athéna is bij Classic Paradise “drooggemaakt”.
Prima adres met alle kennis/kunde die je wenst.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook