Centraal navigatie topic Mapcare / Smeg/ Connect Nav C3 febr 2017
bert44c3
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 25-08-2009

- C3 C3 pt82 selection
Gepost: 30 juni 2021 02:50 PM

Heb een C3 pure tech 82 kenteken 31/12-2016 gekocht 06-02-2017, met life time kaart update, nu ervaar ik regelmatig problemen , mag kaart updaten 1x per jaar gratis met onderhoud. Regelmatig geklaagd bij Citroen Ned klopt totaal niets van kom situaties tegen van 4 jaar geleden die niet geupdate zijn, enzv, kijk meestal ook op de kaarten van Here, weet
dat de wegen eerste ge-update moeten worden in een overheids register of zo iets. Lees nu regelmatig op dit forum over zelf updates via https://account.services-store.citroen.com  My account te laden op een USB stick. Maar als ik daarin aanlog krijg ik een melding Uw auto is niet geschikt voor connected services. Wanneer u denkt dat dit niet juist is neem contact op via onderstaande link. Dan kom ik bij de uitdrukking INBEGREPEN.
Dus dan is de circel rond, kan ik niets, weet ik niets, moet ik naar de dealer, nu kan ik voor euro 19,95 (1920 info Citroen) een extra update krijgen.

Vraag 1 : kan ik toch een usb stick met updates laden volgens de procedure

Vraag 2 : zijn er meer gebruikers die rondgestuurd worden, want als ik bij Here naar Citroen ga en mijn VIN nr invul kan ik niets doen/
mvg Bert

Profiel  
 
bert44c3
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 25-08-2009

- C3 C3 pt82 selection
Gepost: 30 juni 2021 03:40 PM
  [ # 1 ]

Weet ook wel dat je net zo goed Google Maps kan gebruiken, tevens kan je de app(denk ik) van here downloaden. Realiseer mij ook net dat ik nog een navigatie systeem heb liggen van Garmin met ook life time garantie kaart updates, die ik trouwens jaarlijks bij hou in geval dat.
Dus !:lol:

Profiel  
 
Leo@055
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 27-12-2021

Gepost: 16 februari 2022 08:57 PM
  [ # 2 ]

Hallo Bert,
Ik was benieuwd of je het uiteindelijk opgelost heb gekregen?
Heb sinds kort een c3 uit 2016 en hetzelfde verhaal.
Kan mijn VIN nummer ingeven bij here navigation en daar krijg ik de melding dat ik in aanmerking kom voor 5 jaar MapCare kaartupdates. Daarna op de link klikken en dan kom je op de website van Citroen, en dat was het dan.
Inmiddels de dealer gevraagd waarna ik werd doorgestuurd naar Citroen Nederland, die stuurt me weer door naar Here. Twee keer contact gezocht via de website met Here en tot op heden nog geen reactie.
Ben nu een paar weken bezig maar nog geen centimeter verder gekomen.

Heb jij nog suggesties?

Alvast bedankt voor de info.

Groeten, Leo

C3 PureTech 82 Selection

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook