Fluittoon C5 Aircross versnellingsbak?
Bartnoppen100
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 29-06-2021

Gepost: 30 juni 2021 08:16 PM

Ik ben sinds 6 weken in het bezit van een C5 Aircross uit 2019 met de 130pk motor.
Ik heb het al elders gelezen op deze forum maar ik heb dus ook een fluittoon bij diverse snelheden hoogst irritant.
Ben ermee naar de dealer geweest die Importeur Citroën op de hoogte heeft gebracht. Deze gaan onderzoek verrichten en heb er een beetje een hard hoofd in dat er een oplossing voorhanden is. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en is het probleem toen opgelost?

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2017
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 30 juni 2021 11:13 PM
  [ # 1 ]

Je bent er zeker van dat die fluittoon uit de bak komt?

In mijn C5AC-Hy heb ik ook een fluittoon als de luchtroosters in de dash dicht staan en het ventilatiesysteem wél lucht produceert.
Als ik ze dan iets open zet is de fluittoon weg. Kennelijk sluiten die roosters niet helemaal goed af, en komt er dan toch nog een beetje lucht doorheen.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Bartnoppen100
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 29-06-2021

Gepost: 12 juli 2021 05:31 PM
  [ # 2 ]

Goedenavond JW bedankt voor uw reactie nee het komt echt uit de bak of aandrijving vandaan.De monteur heeft ermee gereden en zei nee dit mag niet.Citroën is op de hoogte gebracht en gaan het oplossen

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook