Citroen C3 feel puretech 68 radio vervangen
BTTJooris
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 02-02-2021

Gepost: 06 februari 2021 05:49 PM

Beste,

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om mijn standaard radio te vervangen door een andere, namelijk één met CarPlay

Alvast bedankt

Mvg,

Afbeelding Bijlagen
85344FAD-B5B4-4862-AD02-45EA09883679.jpeg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Deathchant
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 11-08-2021

Gepost: 20 augustus 2021 06:50 AM
  [ # 1 ]

Als ik het zo begrijp wil je deze huidige headunit vervangen voor een headunit met carplay?

Ja dit is wel te vervangen door een andere radio/headunit. Alleen vraag me wel af ( misschien iemand die in kan haken hierop) of je de bedieningspaneel waar je knopje voor alarmlichten etc los kan halen of koppelen van je huidige unit want deze zit verbonden aan je huidige display maar weet niet zeker of je die apart los kan maken en bij een andere radio/headunit kan aansluiten of verbinden. En ook zit je met functies die aangestuurd worden vanuit de huidige headunit ( zelf heb ik een c3 uit 2020) maar zie wel dat je andere headunit hebt als die ik zelf bezit.
Het oogt redelijk basic en weet niet of je vanuit je huidige radio/hu ook nu iets aan kan sturen? Misschien kun je daar antwoord op geven ter verduidelijking?

Maar algemeen gezien, ja je headunit kun je vervangen. Vergeet hierbij niet als het als het gaat om andere radio/hu niet geleverd door citroën dat je waarschijnlijk ook een speciale canbus adapter moet aanschaffen om hem werkend te krijgen.

Waarom misschien niet voor een wat recentere hu van citroen? Zelf mn audio een upgrade gegeven en dat ging prima icm de huidige citroen hu.

Groet Steven

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook