C5 Aircross Hybrid tractiebatterij problemen
Luc M
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 08-09-2023

Gepost: 11 september 2023 04:04 PM

Ik heb een C5 Aircross Hybrid van bouwjaar 2020 (ingeschreven op december 2020) De wagen was 2,5 jaar oud en ongeveer 65.000 km toen de tractiebatterij het begaf. Garage handelt de garantieaanvraag netjes af en bestelt een nieuwe batterij. De wagen moet daarvoor de dag voor de aankomst van de batterij voorbereid worden (vrij stevige uitbouw heb ik begrepen). Helaas wordt op de dag van de veronderstelde levering van de batterij, de levering geannuleerd. Vervolgens werd het scenario van het op het laatste moment niet leveren van de batterij nog twee keer herhaald, waardoor mijn wagen nu al twee maand in de garage staat. Zijn er nog andere mensen die problemen hebben ondervonden met de tractiebatterij en de onbetrouwbare levering van een nieuwe batterij?

Profiel  
 
kareldb
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 06-03-2022

Gepost: 06 oktober 2023 02:58 PM
  [ # 1 ]

ik heb geen problemen met de batterij maar ik zou deze zaak eens voorleggen aan de rechtsbijstandsverzekering mocht je die hebben.
Dit is nalatigheid van citroen.

Profiel  
 
Luc M
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 08-09-2023

Gepost: 09 oktober 2023 05:29 PM
  [ # 2 ]

Het probleem is uiteindelijk opgelost geraakt. Batterij is vervangen en tot nog toe verloopt alles OK. De garantie werd ook correct toegepast. Enkel spijtig dat het bijna 2 maanden heeft geduurd voor er eindelijk een batterij aan mijn garagist werd geleverd.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook